geo schreef:Als je een probleem hebt met een van de webwinkels over een levering probeer dat dan op een een of andere manier met de betrokkenen zelf op te lossen. Daarom moet je niet meteen klokkkenluider gaan spelen en iemand zijn zaak de grond in boren.
Ook is het jammer dat de admins hierin zich niet onbetuigd laten.
Als we iedereen die een geschil heeft met een webshop hier een forum gaan geven om eens goed zijn gedacht te uiten over de betrokken personen zijn we volgens mijn bescheiden mening niet goed bezig.
Btw een webshop is geen liefdadigheidsinstelling. Het zal er bij allemaal wel om draaien om ze snel mogelijk, zoveel mogelijk geld te verdienen.
Iedereen mag hier gewoon zijn mening uiten dus ook over kwalitatief mindere service van winkels/webshops/individuen etc.
Zo weet iedereen waar ze hun spullen wel en niet kunnen halen.
Wij willen als forum graag de mogelijkheid bieden om hierover te spreken en zullen dan ook iemand vrij hierin laten.
Echter als er zonder reden wordt geblaat is het een ander verhaal, maar naar mijn idee is dat nu niet zo en anders krijgt ieder lid van dit forum de kans om zowel goede als slechte ervaringen te delen, dus ga je gang zou ik zeggen

Wij als forum kunnen op zo'n manier de meningen van de kopers bij zulke winkels ed. vertegenwoordigen en kunnen toch een wat sterkere mening over laten komen als een individu. En ze lezen mee, dus dat is mooi. Als je niet tegen kritiek kan dan kan je jezelf beter isoleren van de rest van de wereld in een donker hok...