Zwart-wit foto's mogen toch ook hé ? De gene die ik nu heb ingestuurd daar blijf ik bij!!! is eventueel ook in kleur beschikbaar... Ja die foto van Lucas!! die komt er zeker in...die is echt waaauw Ga ik zoizo op stemmen
Jeti schreef:maar ik weet niet of hij nog steeds duidelijk is bij het afdrukken in een kalender
Met printen kan het inderdaad zijn dat er enkele vlakken dichtlopen en er minder details op staan.
Maar dit kan ik normaal wel wat fixen in photoshop, iets lichter zetten in de zwarte vlakken en normaal zou dat wel al een pak beter zijn op druk.
Jeti schreef:maar ik weet niet of hij nog steeds duidelijk is bij het afdrukken in een kalender
Met printen kan het inderdaad zijn dat er enkele vlakken dichtlopen en er minder details op staan. Maar dit kan ik normaal wel wat fixen in photoshop, iets lichter zetten in de zwarte vlakken en normaal zou dat wel al een pak beter zijn op druk.
Bedoelde meer dat stemmen anders geen zin heeft, en alle aanmeldingen er in zullen komen. Maar ik heb ze niet geteld (en foto's laden gaat hier niet op mijn werk)
Jeti schreef:Bedoelde meer dat stemmen anders geen zin heeft, en alle aanmeldingen er in zullen komen. Maar ik heb ze niet geteld (en foto's laden gaat hier niet op mijn werk)
Jeti schreef:Bedoelde meer dat stemmen anders geen zin heeft, en alle aanmeldingen er in zullen komen. Maar ik heb ze niet geteld (en foto's laden gaat hier niet op mijn werk)
jet, op je werk moet je werken sloeber
Ik ben toch aan het werk? Forum bijlezen, thee drinken..