Pagina 5 van 9
Geplaatst: 05 okt 2011, 22:46
door NIX
Dat blokje gilde het uit van blijdschap toen ie ontdekte dat ie onder een echte FS1 hing. (En nadat ik er wat aan gesteld had.)
Geplaatst: 05 okt 2011, 22:48
door marco
Dat kwam meer omdat er geen demper meer in de uitlaat zat

Geplaatst: 05 okt 2011, 22:52
door henkie22222
Mijn demper ligt volgens mij op dit moment bij bob, die had hem meegenomen na de veluwerit. Die ging de flow verbeteren ofzo.
@NIX ja dat was wel even een mooi momentje. Nog bedankt trouwens

Geplaatst: 05 okt 2011, 22:54
door marco
Is dat overslaan op hoge toeren nu over?
Geplaatst: 05 okt 2011, 22:57
door henkie22222
Nee, er zijn nog een boel problemen bijgekomen. Heb nu ook een slag in mijn achterwiel en die kettingspanner is nog steeds niet vervangen en mijn voorrem doet nauwelijks nog iets
Rij nu al een kleine 2 maanden niet meer omdat dat gewoon niet verstandig is. Ga deze winter dus hard aan de slag en dan heb ik in de lente als het goed is een werkende brommer en motor

Geplaatst: 06 okt 2011, 13:43
door bas
Twowheeler schreef:wie is dat?
jaja, ik moet me nog waarmaken in deze club, weet ik....
in 2007 heb ik een keer meegereden met een grote groep die in Nijmegen startte en via de Ooi en Duitsland in Milsbeek kwam waar we even stopten. Toen reden er ook Yamaha's mee. Ik en mijn vriendin reden op een zwarte Tomos BT50 mee.
Maar echte FS1 clubmeetings heb ik helaas nog niet meegereden. Ik hoop dat toch nog eens te doen. Liefst met een rijdend vehikel dat niet warmloopt na 2 kilometer...
Geplaatst: 06 okt 2011, 14:50
door henkie22222
Dan heb je geluk. DE fs1meeting is elk jaar in Milsbeek. Dat is waar zo'n beetje het hele forum+extra op afkomt. Meestal aan het begin van het brommerseizoen.
Geplaatst: 06 okt 2011, 16:06
door Twowheeler
bas schreef:Twowheeler schreef:wie is dat?
jaja, ik moet me nog waarmaken in deze club, weet ik....
in 2007 heb ik een keer meegereden met een grote groep die in Nijmegen startte en via de Ooi en Duitsland in Milsbeek kwam waar we even stopten. Toen reden er ook Yamaha's mee. Ik en mijn vriendin reden op een zwarte Tomos BT50 mee.
Maar echte FS1 clubmeetings heb ik helaas nog niet meegereden. Ik hoop dat toch nog eens te doen. Liefst met een rijdend vehikel dat niet warmloopt na 2 kilometer...
Of ik had beter moeten lezen

, hier hoef je je niet waar te maken hoor!
Geplaatst: 06 okt 2011, 18:21
door Pa_Tombo
De kreidler toerrit was dat.

Geplaatst: 06 okt 2011, 21:44
door Twowheeler
bas schreef:Twowheeler schreef:wie is dat?
jaja, ik moet me nog waarmaken in deze club, weet ik....
in 2007 heb ik een keer meegereden met een grote groep die in Nijmegen startte en via de Ooi en Duitsland in Milsbeek kwam waar we even stopten. Toen reden er ook Yamaha's mee. Ik en mijn vriendin reden op een zwarte Tomos BT50 mee.
Maar echte FS1 clubmeetings heb ik helaas nog niet meegereden. Ik hoop dat toch nog eens te doen. Liefst met een rijdend vehikel dat niet warmloopt na 2 kilometer...
Of ik had beter moeten lezen

, hier hoef je je niet waar te maken hoor!
Geplaatst: 06 okt 2011, 23:03
door mpro09
wist je dat ik de heletijd kogelgaten lees

Geplaatst: 07 okt 2011, 12:56
door bas
kogelgaten in zuiger
nee ik rij niet door irak, afgaanistan, amerika of afrika. hooguit (ont)spanje...
maar zoals eerder gezegd, eigenlijk zijn het smeer-gaten, geen koel-gaten. maarja smering koelt ook een beetje.
Geplaatst: 07 okt 2011, 16:43
door marco
mpro09 schreef:wist je dat ik de heletijd kogelgaten lees

Ik ook

Geplaatst: 09 okt 2011, 14:23
door bas
Ik moet zeggen dat ik een heel schappelijk antwoord heb gehad van het FS1team Almere, ik kan de 70cc set terugsturen, en krijg als ze het ontvangen hebben mijn geld terug.
Dat vind ik nou stijl!
Geplaatst: 09 okt 2011, 14:26
door marco
Dat is netjes van ze.