Pagina 41 van 100
Geplaatst: 21 apr 2008, 10:20
door Yamaha rd50m
thanks!
en welke zekering gebruiken jullie, 10 ampere?
Geplaatst: 21 apr 2008, 12:53
door Thomash
Yamaha rd50m schreef:thanks!
en welke zekering gebruiken jullie, 10 ampere?
Mijn rd heeft orgineel een 10 AMP zekering (laatst nog laten springen met maken van mijn toetertje

)
Gelukkig zat er een reserve bij.
Kan je bij een beetje elektronicawinkel (gespecialiseerder dan de gamma of karwei) nog van die buis zekeringen kopen?
Heb wel zekeringen maar dat zijn van die plastic dingen en die passen (voorlopig

) niet
Geplaatst: 21 apr 2008, 15:55
door mpro09
als je bij jmpb een dx gaskabel besteld, krijg je er dan eentje voor met olie pomp?
ik iig wel maar daar heb ik niks aan en ik vroeg me of of dat zo hoorde ofdat ze een foutje hebben gemaakt
Geplaatst: 21 apr 2008, 19:03
door pee67
Deze is het volgens mij mrpo09

Geplaatst: 21 apr 2008, 19:05
door mpro09
yes thats it

kunj e hem opsturen

Geplaatst: 21 apr 2008, 19:08
door pee67
Zou ik dat kunnen opsturen

yep yep zal wel lukken ja
als je ff je adres doorgeeft via pm
Geplaatst: 21 apr 2008, 19:11
door mpro09
already done

Geplaatst: 21 apr 2008, 19:12
door pee67
I've seen en read and answered it

Geplaatst: 22 apr 2008, 10:38
door Yamaha rd50m
hier ston ergens op het forum het verschil tussen spuiten en poedercoaten, maar ik kan het nietmeer vinden, weet iemand nog waar dit stond?
Geplaatst: 22 apr 2008, 14:16
door prit2
poedercoaten is dikker en gebeurd met gebruik van ladingverschil.
spuiten is gewoon verf dat ze erop spuiten.
coaten is wat sterker, maar kan ook weer gaan scheuren.
kleine dingen beter spuiten, frame coaten
spuiten is meestal wat duurder
Geplaatst: 22 apr 2008, 14:46
door Thomash
is het ookniet zo dat poedercoating minder glimt?
Geplaatst: 22 apr 2008, 15:52
door Tombo
Ligt eraan, er zijn ook poedercoaters die er blanke lak overheen spuiten, dan glimt het weer hard.
Verder staan de technieken met poedercoating ook niet stil, het schijnt zelfs dat ze bepaalde candy kleuren kunnen poedercoaten

Geplaatst: 23 apr 2008, 11:18
door Andries
mijn fs1 loopt niet stationair
hij staat goed afgesteld de bougie is mooi koffiebruin
mijn uitlaat zit een lekje in
je moet geloof ik voor stationair die bruine schroef aandraaien
wat kan ik hier aan doen?? welke kant moet je die bruine schroef draaien als je er recht voor staat???
Geplaatst: 23 apr 2008, 11:49
door YamaSam
bruine schroef? van boven gekeken draai je de koper stift linksom voor een hoger stationair toerental..
als ie er langzaam aan mee kapt, moet je es -zonder aan de rest aan te komen- lichtjes met de brommer schudden, als ie dan wel blijft draaien, zit je vlotter vast
Geplaatst: 23 apr 2008, 11:54
door Andries
ja die koperen stift bedoel ik
oke ik zal dit eens proberen
bedankt voor je tip!