wist je dat zo'n 3L fles Duvel best wel vet staat in een bar?
wist je dat ik die gekregen heb van de jongerenwerking van het dorp?
wist je dat ik ook remmenreiniger en een rol doekjes en tts heb gekregen?
wist je dat' best wel deugd doet van te merken dat de mensen je kennen als ze je iets gunnen?
im just wonderin and missin some kind of trust inside. Dont want to battle for Nix but normally people should try to get facts first before publishin something....
Wist je dat ik een rectificatie wel op zijn plaats vind.
Wist je dat ik dat niet in het desbetreffende topic mag zeggen, omdat ik daar de rechten niet voor heb
Jeti schreef:Wist je dat ik een rectificatie wel op zijn plaats vind. Wist je dat ik dat niet in het desbetreffende topic mag zeggen, omdat ik daar de rechten niet voor heb
Jeti schreef:Wist je dat ik een rectificatie wel op zijn plaats vind. Wist je dat ik dat niet in het desbetreffende topic mag zeggen, omdat ik daar de rechten niet voor heb
marco schreef:Als er niks aan de hand is dan kan dat bericht toch wel weer verwijderd worden?
En een rectificatie per mail lijkt me op zijn plaats. Alle (slapende) leden hebben die mail gekregen. Wat mij betreft te snel zonder eerst verdere info te vergaren. Maar goed, ik bemoei me er verder niet mee.