Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v6.0
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3862
- Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31
Van de paarse de koppeling naar de klote geholpen
300 meter van huis dus kon door tuffen
mischien morgen ff blokkie los verwacht geen grote schade.
de fs1,tjes hebben nu een fs1 tank en de 378jes 378 tankjes.
oja een 378 word paarser dan is toegestaan voor een nijmeegse fs1.
mits ik paarse oren en paarse schokbrekers kan vinden.
mijn neef had zijn ouwe 378 op super 8 film.
Dat was een echte nijmeegse fs1 chromen koplamp en oortjes, chromen zijkappen, chromen voorpootjes.
chromen achterbrug, chroom stuurplaten chroom luchtfilter en ketting kastjes, en een echte buddy met gelaste chromen kont.
goudkleurige tank en schokbreker bussen, voor lijn bandje 2.25, achter 3.00, opstaand chroom ulo achterlicht met orange rooie kap.
Geen knipperlichten alleen een claxon, maar verder was ie op tandwielen uitlaat membraam carbarateur en cilinder na origineel
contactsleutel was een dubbeltje, omdat ie de sleutel er steeds uit verloor.
hij wist ook nog te vertellen dat de schokdempers uiteindelijk ook nog zijn vervangen voor dikke ringveren chroom.

300 meter van huis dus kon door tuffen

mischien morgen ff blokkie los verwacht geen grote schade.
de fs1,tjes hebben nu een fs1 tank en de 378jes 378 tankjes.
oja een 378 word paarser dan is toegestaan voor een nijmeegse fs1.
mits ik paarse oren en paarse schokbrekers kan vinden.
mijn neef had zijn ouwe 378 op super 8 film.
Dat was een echte nijmeegse fs1 chromen koplamp en oortjes, chromen zijkappen, chromen voorpootjes.
chromen achterbrug, chroom stuurplaten chroom luchtfilter en ketting kastjes, en een echte buddy met gelaste chromen kont.
goudkleurige tank en schokbreker bussen, voor lijn bandje 2.25, achter 3.00, opstaand chroom ulo achterlicht met orange rooie kap.
Geen knipperlichten alleen een claxon, maar verder was ie op tandwielen uitlaat membraam carbarateur en cilinder na origineel

contactsleutel was een dubbeltje, omdat ie de sleutel er steeds uit verloor.
hij wist ook nog te vertellen dat de schokdempers uiteindelijk ook nog zijn vervangen voor dikke ringveren chroom.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10830
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3862
- Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31
NIX schreef:Wel grappig dat je dat een Nijmeegse FS1 noemt, want voor mij is dat gewoon een 70-s FS1. Bij ons reden ze ook zo rond en op die foto van Peter van de Graaf zie je dat ze in het westen ook zo erbij reden.
Mijn beuner voldoet ook aan je beschrijving.
Ja ik weet dat ze overal zo reden tombo noemde ze een x nijmeegse fs1, dat heb ik maar over genomen.
Ik noemde ze eerst orginele jaren 70 fs1, maar ik dacht schrijf dat maar niet anders krijg ik weer comentaar
dat het niet origineel is

Dus maar nijmeegse fs1

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.