Pagina 41 van 100
Geplaatst: 27 mar 2012, 18:52
door Jeti
378 afgemaakt.
Willy schoongemaakt en gerepareerd.
Brommerspul in schuurtje opgeruimd en uitgezocht.
Foto's gemaakt van verkoopmoby + schoongemaakt (volgorde andersom)
2e scooter op laten halen
Productief dagje dus
Voel m'n wangetjes gloeien van het zonnetje.
Geplaatst: 27 mar 2012, 19:02
door Camiel
Lekker stukje van 40km gereden naar huisarts en drumles en even naar bromfietszaak

Geplaatst: 27 mar 2012, 21:34
door NIX
160 Met een scooter gereden.
Geplaatst: 27 mar 2012, 21:36
door David
NIX schreef:160 Met een scooter gereden.
Gek!

Geplaatst: 27 mar 2012, 21:40
door Jeti
NIX schreef:160 Met een scooter gereden.
En ook met een fietsframe en een oven, zeker!?

Geplaatst: 27 mar 2012, 21:42
door NIX
Yep.
Geplaatst: 28 mar 2012, 00:37
door fs1man
Van de paarse de koppeling naar de klote geholpen
300 meter van huis dus kon door tuffen
mischien morgen ff blokkie los verwacht geen grote schade.
de fs1,tjes hebben nu een fs1 tank en de 378jes 378 tankjes.
oja een 378 word paarser dan is toegestaan voor een nijmeegse fs1.
mits ik paarse oren en paarse schokbrekers kan vinden.
mijn neef had zijn ouwe 378 op super 8 film.
Dat was een echte nijmeegse fs1 chromen koplamp en oortjes, chromen zijkappen, chromen voorpootjes.
chromen achterbrug, chroom stuurplaten chroom luchtfilter en ketting kastjes, en een echte buddy met gelaste chromen kont.
goudkleurige tank en schokbreker bussen, voor lijn bandje 2.25, achter 3.00, opstaand chroom ulo achterlicht met orange rooie kap.
Geen knipperlichten alleen een claxon, maar verder was ie op tandwielen uitlaat membraam carbarateur en cilinder na origineel
contactsleutel was een dubbeltje, omdat ie de sleutel er steeds uit verloor.
hij wist ook nog te vertellen dat de schokdempers uiteindelijk ook nog zijn vervangen voor dikke ringveren chroom.
Geplaatst: 28 mar 2012, 09:49
door NIX
Wel grappig dat je dat een Nijmeegse FS1 noemt, want voor mij is dat gewoon een 70-s FS1. Bij ons reden ze ook zo rond en op die foto van Peter van de Graaf zie je dat ze in het westen ook zo erbij reden.
Mijn beuner voldoet ook aan je beschrijving.
Geplaatst: 29 mar 2012, 13:30
door fs1willem
Eindelijk eens even tijd genomen om het benzinekraantje van mijn FS1-P te vervangen :

Geplaatst: 29 mar 2012, 13:32
door eriks
fs1willem schreef:Eindelijk eens even tijd genomen om het benzinekraantje van mijn FS1-P te vervangen :

Mooi kraantje

Geplaatst: 29 mar 2012, 14:00
door fs1willem
Ja, nog bedankt... wel even gekuist natuurlijk en rubbertje vervangen. Weer een stukje origineler

.
Geplaatst: 29 mar 2012, 14:17
door YamaSam
moet ik op de mijne ook al enkele jaren doen

Geplaatst: 29 mar 2012, 14:42
door fs1willem
YamaSam schreef:moet ik op de mijne ook al enkele jaren doen

pas maar op dat ie dan niet gaat lekken

...
Geplaatst: 29 mar 2012, 15:16
door eriks
fs1willem schreef:Ja, nog bedankt... wel even gekuist natuurlijk en rubbertje vervangen. Weer een stukje origineler

.
Komt vanzelf goed Willem !
Geplaatst: 29 mar 2012, 17:51
door fs1man
NIX schreef:Wel grappig dat je dat een Nijmeegse FS1 noemt, want voor mij is dat gewoon een 70-s FS1. Bij ons reden ze ook zo rond en op die foto van Peter van de Graaf zie je dat ze in het westen ook zo erbij reden.
Mijn beuner voldoet ook aan je beschrijving.
Ja ik weet dat ze overal zo reden tombo noemde ze een x nijmeegse fs1, dat heb ik maar over genomen.
Ik noemde ze eerst orginele jaren 70 fs1, maar ik dacht schrijf dat maar niet anders krijg ik weer comentaar
dat het niet origineel is
Dus maar nijmeegse fs1
