Pagina 42 van 100
Geplaatst: 27 mar 2010, 19:57
door Twowheeler
rise and shine schreef:
en een beetje geduld
haha zo ver was ik wel ja, maar waar moet ik beginnen? Onder de rand?
Geplaatst: 27 mar 2010, 19:59
door pee67
Twowheeler schreef:rise and shine schreef:
en een beetje geduld
haha zo ver was ik wel ja, maar waar moet ik beginnen?
Bij het begin 
Onder de rand?
Geplaatst: 27 mar 2010, 20:36
door rickdtm
allee, door hem alvast niet in b.v u hand te houden

, op een vlakke ondergrond tegen een rand, je gaat nog uitschieten op het smalle randje
een versleten geslepen fitting schroevendraaier om hem heel voorzichtig open te wurmen, zonder dat hij scheurd het is echt even priegelen. maar dan in kleine stapjes open werken onder een lichte hoek.
ik geloof dat er een reparatie/service handleiding on line is van VDO metertjes (52mm), die foto's heeft

Geplaatst: 28 mar 2010, 17:15
door Phil M
vraagje past een 378 ontsteking op een dt 50 ? ( met vliegwiel)
Geplaatst: 28 mar 2010, 17:41
door Yamaha rd50m
tijdstip gaat nooit kloppen
Geplaatst: 28 mar 2010, 17:50
door Jeti
Yamaha rd50m schreef:tijdstip gaat nooit kloppen
Maar het past wel

Geplaatst: 28 mar 2010, 17:53
door Yamaha rd50m
Jeti schreef:Yamaha rd50m schreef:tijdstip gaat nooit kloppen
Maar het past wel

alles past als je genoeg ducktape gebruikt!
dit trouwens niks voor jou Jet?
http://www.kapaza.be/Brommers_en_scoote ... staat.html
Geplaatst: 28 mar 2010, 17:55
door Jeti
Ja, dat is niets voor mij
Wel heel leuk allemaal, maar dat ding is uit de jaren '60 (niet jaren '50) en ik heb echt een mobylette-stop. Ga eerst wat dingen in orde maken.
Maar bedankt
Geplaatst: 28 mar 2010, 18:39
door NIX
Phil M schreef:vraagje past een 378 ontsteking op een dt 50 ? ( met vliegwiel)
Plaat is dacht ik gelijk, vliegwiel moet je echt DT of RD nemen.
Geplaatst: 28 mar 2010, 19:33
door Phil M
NIX schreef:Phil M schreef:vraagje past een 378 ontsteking op een dt 50 ? ( met vliegwiel)
Plaat is dacht ik gelijk, vliegwiel moet je echt DT of RD nemen.
ok bedankt komt goed
Geplaatst: 28 mar 2010, 23:51
door Jeti
Heeft een originele fs1 cilinderpet altijd een nummer?
Geplaatst: 29 mar 2010, 09:41
door NIX
Ze krijgen allemaal hun eigen prepaid telefoontje als ze de fabriek verlaten.
Geplaatst: 29 mar 2010, 09:44
door joske
werking van de demper hoge uitlaat,het is een buis met gaatjes ,en wol
aan de buitenkant. is het de bedoeling dat de uitlaatgassen door de pijp en de gaatjes gaat en dan weer terug de buis in,wat doet de wol,en als je meer wol zou gebruiken ,dan gaan de gassen recht door de buis heen
Hoe zou moeten werken

Geplaatst: 29 mar 2010, 09:46
door Tombo
Je moet het niet te vol stampen, maar losjes eromheen. Het wol absorbeert het geluid als het ware.
Overigens bij een imitatie hoge uitlaat sluit de demper niet goed af, en lekt gewoon tussen de uitlaat en de demper (dat bolletje) door

Geplaatst: 29 mar 2010, 09:54
door NIX
Om alle dempers zit oorspronkelijk glaswol om het geperforeerde stuk. Het beste haal je het eraf. Normaal wordt de pijp er ietsje stiller van. maar zonder koolt alles minder snel dicht en het scheelt maar weinig qua geluid. Om mijn hoge pijp demper zit geen wol en ik heb een randje opgelast om het bolletje om het goed af te laten sluiten en een stukje geperforeerde pijp in het bolletje gelast. Het geluid is daar een heel stuk van opgeknapt.