Wist je dat topic 10
- Ton
- 250km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
marco schreef:Jeti schreef:Wist je dat ik een rectificatie wel op zijn plaats vind.
Wist je dat ik dat niet in het desbetreffende topic mag zeggen, omdat ik daar de rechten niet voor heb
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=5552
Dit topic?
Ik snap er niks van
²
-
- 5000km gereden
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
Camiel schreef:marco schreef:Jeti schreef:Wist je dat ik een rectificatie wel op zijn plaats vind.
Wist je dat ik dat niet in het desbetreffende topic mag zeggen, omdat ik daar de rechten niet voor heb
Dit topic?
Ik snap er niks van
²
3
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
Pipedown schreef:Camiel schreef:marco schreef:Jeti schreef:Wist je dat ik een rectificatie wel op zijn plaats vind.
Dit topic?
Ik snap er niks van
²
3
^4
-
- Site Admin
Wb. de melding op het andere FS1 forum heeft HJ inderdaad geen schuld.
HJ (NIX) zijn naam is net zo misbruikt als de naam van ons forum, onze server en onze sponsoren.
Ik heb hierover contact gehad met HJ en inmiddels is alles weer normaal.
Het leek er alleen op, uitgaande van de tekst, dat HJ een grote speler was in dit plan en dan hebben wij liever niet iemand op een moderatorfunctie die mogelijk betrokken is bij een plan om "ons forum" onder te brengen bij een ander iets, vandaar het besluit.
Uiteindelijk was het ook niet noodzakelijk om alle leden hiervan op de hoogte te stellen, maar duidelijk moet het wel zijn dat wij als FS1forum.com ons van deze uitspraken duidelijk willen distantiëren.
HJ (NIX) zijn naam is net zo misbruikt als de naam van ons forum, onze server en onze sponsoren.
Ik heb hierover contact gehad met HJ en inmiddels is alles weer normaal.
Het leek er alleen op, uitgaande van de tekst, dat HJ een grote speler was in dit plan en dan hebben wij liever niet iemand op een moderatorfunctie die mogelijk betrokken is bij een plan om "ons forum" onder te brengen bij een ander iets, vandaar het besluit.
Uiteindelijk was het ook niet noodzakelijk om alle leden hiervan op de hoogte te stellen, maar duidelijk moet het wel zijn dat wij als FS1forum.com ons van deze uitspraken duidelijk willen distantiëren.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Triforce schreef:Twowheeler schreef:Wat dat betreft heb je goed gehandeld Niels
Inderdaad,
Better safe than sorry.
Nou sorry hoor.. Panisch gedoe. We hebben het over HJ. Niet een of andere infiltrant hoor..
We kennen hem. Hij zet zich gigantisch in voor dit forum + meeting. Waarom zou hij dit forum kwaad willen doen??
maargoed.ikzouernietsmeeroverzeggen.
@ Niels: wel goed stukje om het weer recht te zetten