Wist je dat topic 10

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

wist je dat vandaag na school lekker langs maas gereden met vrienden :) 8)
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Jeti schreef:
Triforce schreef:
Twowheeler schreef:Wat dat betreft heb je goed gehandeld Niels ;)

Inderdaad,

Better safe than sorry.

Nou sorry hoor.. Panisch gedoe. We hebben het over HJ. Niet een of andere infiltrant hoor..
We kennen hem. Hij zet zich gigantisch in voor dit forum + meeting. Waarom zou hij dit forum kwaad willen doen??

maargoed.ikzouernietsmeeroverzeggen.

@ Niels: wel goed stukje om het weer recht te zetten

Tombo schreef:Jep. Helaas hebben we in het verleden al genoeg onnozel geouwehoer gehad, dus vandaar ook die reactie. Mensen die de complete geschiedenis niet kennen, kregen wss de verkeerde indruk

1+1=2 :)
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Wist je dat Nix wel stil is sinds deze berichten?
Yamaha Sheriff 1981
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Valt wel mee toch?

Maar Nix! Wij (mag wel namens het forum spreken denk ik) zijn erg blij je hier te hebben! Jammer dat je naam dan misbruikt wordt ;) .

Ik gelOofde het eerlijk gezegd ook niet toen ik het las. Kwa vertrouwen zou ik hem toch wel hoog hebben zitten ;)

@ Niels
Daarom vind ik dat je best goed gehandeld hebt. Zeker omdat ik niet de hele geschiedenis ken en me er dus ook niet mee ga bemoeien ;)
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

@Sjoerd als er onterecht dingen over jou gezegd/geschreven worden dan zou je toch ook zelf willen uitleggen hoe het zit?

Niks mis met NIX :cheers:
Yamaha Sheriff 1981
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Ja dat is waAr, zou het wel meteen recht willen zetten.
Maar aan de andere kant: men hoeft niet alles te weten. Het probleem schijnt immers al opgelost te zijn en de onschuld van nix is ook verklaard. Dan hoef ik ook geen uitleg over iets waarvan ik het bestaan toch niet wist ;)
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Twowheeler schreef:Maar Nix! Wij (mag wel namens het forum spreken denk ik) zijn erg blij je hier te hebben! Jammer dat je naam dan misbruikt wordt ;) .

Ik gelOofde het eerlijk gezegd ook niet toen ik het las. Kwa vertrouwen zou ik hem toch wel hoog hebben zitten ;)

Zekers ²
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Twowheeler schreef:Maar aan de andere kant: men hoeft niet alles te weten.

Dan moet er ook geen mededeling op het forum geplaatst worden zodat iedereen er van af weet.

Als het over sheriff/mobylet/zundapp gaat dan reageert Nix wel meteen.
Yamaha Sheriff 1981
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Mobylette is leuk en fijn brommertje! :lol: :lol:

[spoil]Kijken of we hem uit zn hol kunnen lokken :lol: :lol: [/spoil]
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Wil best even reageren en heb dat ook gedaan naar degenen die dit zelf hebben aangeslingerd en degenen die me er gewoon naar gevraagd hebben. Ik denk dat alle aandacht voor zoiets te veel is. Op zich spreken de berichten voor zichzelf, ik heb daar weinig aan toe te voegen en ik heb gewoon even gewacht tot de mensen die hierover begonnen zijn, zelf even hebben gezegd dat er gewoon te vroeg paniek geschopt is. Ik hoef mezelf toch niet te verdedigen voor iets waar ik zelf niets aan bijgedragen heb? Ik ben ongeveer een half uur mijn status als mod kwijt geweest, dus daar heb ik niet echt onder geleden. Verder ben ik met veel plezier mod en heb ik graag de FAQ gerestaureerd en doe ik mensen graag een plezier als er een topic wat rommelig geraakt is. Ik kwam hierheen op verzoek van Gino en heb het wel als een eer gezien dat ik zo snel mod status kreeg. Verder is hier wel bekend dat ik actief was op het oude forum, waar de meesten van hier ook gewoon ooit op zaten. Mijn kijk op zaken heb ik al vaker uiteengezet, dus die veronderstel ik ook bekend. Wat ik wel wil toevoegen is dat ik gewoon on speaking terms ben met Peet en die kon de rechten van de naam FS1.nl in zijn bezit krijgen. Dat leek mij een prima zaak voor ze ergens verloren raken en daar wil ik hem best mee helpen. Helaas doet hij ook wat claims en uitspraken die ik niet vooraf met hem besproken heb, maar waar wel mijn naam erg dichtbij staat. Daar heb ik ook hem op aangesproken, want zo werk ik niet. Iedereen die mij een klein beetje kent, weet dat ik van leven en laten leven ben en mijn zaken en doelen pleeg te bereiken zonder enige vorm van dwang maar juist aanstuur op wederzijds begrip en samenwerking (en heel soms zelfs een klein beetje respect). Wie nog meer wil weten stuurt maar een PM, er is al voldoende vuile was buiten gehangen. 1 Ding mis ik nog: een massamailtje naar iedereen die niet zo actief op het forum is, om te zeggen dat ze het eerste bericht mogen negeren en dat er niets mis is. Dat lijkt me wel fair, na alle commotie, anders mag ik dit verhaal nog 5 jaar blijven uitleggen.

Overigens was ik vandaag de hele dag op pad voor m'n werk. Soms heb je dat.
Kijk eerst even in de FAQ.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

NIX schreef:[...]Ik ben ongeveer een half uur mijn status als mod kwijt geweest[...]

Het meest donkere halfuur uit je leven :lol: :P
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Nee, dat heb ik niet eens gemerkt. Mijn leven stopt alleen een beetje als de site uit de lucht is.
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Uiteindelijk was het ook zeker niet het wanvertrouwen in jou als persoon hoor :P
Daar ging ik ook echt niet van uit.

Maarja, het is wel een beetje apart als je zoiets leest waarbij een moderator van ons betrokken lijkt te zijn.
Enfin, we draaien weer op mode normaal en er gaat niets gebeuren met ons forum :P
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Ik heb 1 verzoek: Zou je die boodschap nog even in een massamailtje willen rondsturen? Dan is alles weer in orde. 1 Regel is genoeg.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

ook leuk te zien dat ik nietmeer aan een paswoord geraak voor dat forum, en het een hele massa spambots bij me wil installeren als ik het probeer :P

zure boel, en ".nl" dus daar gaan zowieso weinig Belgen naartoe denk ik..

en wist je dat ik 78 wordt volgens de stats? (no fucking way, mo soit)

zelf rekenen?
http://users.telenet.be/annette-guy/cal ... chting.htm
when men were men, and helmets were for divers
Gesloten