Geplaatst: 03 apr 2011, 15:28
Met die homoet liep die beroerd met een ori 120 kort verzoop die al.
Powered by Weduwe.IT
https://fs1forum.com/
marco schreef:Er zit nu een ori 95 kort in.
Het cilindertje heeft blijkbaar niet zoveel nodig.
Laars schreef:ginofs1 schreef:Laars schreef:Heerlijk een rondje gemaakt van ongeveer 70 km.
Ben nog steeds aan het inrijden, nu 460 km mee gereden.
Trekt goed door, iets langer op de 60 gehouden. lekker zwaar F5B geluid.
Maar............ op het laatst toch weer iets te gretig geweest, doorgetrokken naar 70 en even vasthouden....
je raad het al....2e warmloper.![]()
Gelukkig weer geen schade.
dan is er iets aan de hand, bij 460 km is hij wel klaar om wat sneller te gaan.
is je 5 bak al klaar / gespoten ? breng hem met de cilinder carb, uitlaat hier heen dan zet ik hem hier onder een brom en zal hem voor je afstellen.
gr gino
Nee Gino, ik heb de bak onderdelen nog niet terug.
De F5B trekt goed, bougie is donkerbruin op de electrode, droog, de randen iets zwart, mooie zwarte vlinder op de zuiger.
Ik smeer 1:40. Niks geen problemen, beetje roken als die koud is, als die warm is een geen noemenswaardige rook.
Wordt volgens mij wel erg heet. je ruikt hem.
Bij 60 geen probleem, maar doortrekken naar 70 (lijkt mij ook wel de max bij deze set up) en even vasthouden.....warmloper!
Ik haal het spul eraf en wacht tot ik de 69er heb opgebouwd.
Ik kom anders wel naar de Veluwerit met de gehele 69er (hoop ik).
Net het spul van het blok gehaald.
Toch wel warmloopsporen zichtbaar.
Zuiger en kopje plakken wel (toch iets te veel olie?? 1:40)
Voornamelijk sporen bij de extra GT gaatjes in de zuiger!!!!
ginofs1 schreef:daar zitten de tapeinden.
met een klever krijg je 9 van de 10 keer op deze plaats sporen te zien.
door de kleine gatjes komt er iets meer brandstof op deze plaats.
brandstof is koeling en smering.
Laars schreef:ginofs1 schreef:daar zitten de tapeinden.
met een klever krijg je 9 van de 10 keer op deze plaats sporen te zien.
door de kleine gatjes komt er iets meer brandstof op deze plaats.
brandstof is koeling en smering.
Spul ingepakt, komt naar je toe (kopje is orri, dus nog niet het GT kopje)
Yamaha rd50m schreef:gisteren,
best hard gevloekt
ginofs1 schreef:Yamaha rd50m schreef:gisteren,
best hard gevloekt
zal je pik tussen je rits, heb ik ook eens gehad.
ik heb ook zeer hard gevloekt met het weer open ritsen.