
Wat zit je tegen vandaag #6
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
ja dat denk ik ook wel ja 

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
- 500km gereden
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 19:20
- Locatie: Kinrooi, België
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
dat ik dat aluminiumlassen niet continu krijg, de ene keer is het perfect, de andere keer sputtersputter,
ontvetten, warmstoken, dunnere draad, dikkere draad, nieuwe massatang etcetc,
betert wel wat, maar niet om te zeggen schitterende vooruitgang grrr..
ontvetten, warmstoken, dunnere draad, dikkere draad, nieuwe massatang etcetc,
betert wel wat, maar niet om te zeggen schitterende vooruitgang grrr..
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6140
- Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
- Locatie: Mechelen
BJ schreef:bajaboy schreef:moet me meissie werken ,shit heb ik geen auto voor de rivierenrit pfffffffffff (geen auto met trekhaak in elk geval)
maar weer eens wat verzinnen.
Lekker met de brommer naar Waardenburg joh
BTR legt ook een 100tal kilometer af richting Waardenburg op de brommer:lol:
Héhé ja idd Bjorn! Wij doen er ook een goeie 140

-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
YamaSam schreef:dat ik dat aluminiumlassen niet continu krijg, de ene keer is het perfect, de andere keer sputtersputter,
ontvetten, warmstoken, dunnere draad, dikkere draad, nieuwe massatang etcetc,
betert wel wat, maar niet om te zeggen schitterende vooruitgang grrr..
Draad snelheid hoog.
Spanning laag.
100% argon.
Verschillende draden voor aluminium en giet aluminium.
Giet alu als het kan eerst stralen, en na elke las weer goed borstelen.
Giet alu is vaak lastig, vooral bij een oude carter of zo.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
BJ schreef:bajaboy schreef:moet me meissie werken ,shit heb ik geen auto voor de rivierenrit pfffffffffff (geen auto met trekhaak in elk geval)
maar weer eens wat verzinnen.
Lekker met de brommer naar Waardenburg joh
BTR legt ook een 100tal kilometer af richting Waardenburg op de brommer:lol:
zou leuk zijn maar tent, 2 slaapzakken en zo op een fs1 vind ik iets te ,ja er zijn er bij die het doen ,maar ik niet.
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
bajaboy schreef:BJ schreef:bajaboy schreef:moet me meissie werken ,shit heb ik geen auto voor de rivierenrit pfffffffffff (geen auto met trekhaak in elk geval)
maar weer eens wat verzinnen.
Lekker met de brommer naar Waardenburg joh
BTR legt ook een 100tal kilometer af richting Waardenburg op de brommer:lol:
zou leuk zijn maar tent, 2 slaapzakken en zo op een fs1 vind ik iets te ,ja er zijn er bij die het doen ,maar ik niet.
Geen tent!!!!!!!!!!!
Dat kan niet op een dijk. (kan wel, maar slaapt niet zo lekker)
Je mag binnen slapen op je luchtbedje.

-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23444
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
fs1man schreef:was vandaag ff lekker met de cabrio bezig,bekleding was een beetje aan het schimmelen.
een vriendin wou helpen probleem is alleen ze heeft cupmaat dubbel d ,dus alles kiepert er bijna uit
ik zeg weet ik wel een oplossing voor in de aanhanger liggen spanbanden doe die er maar omheen.
heel leuk zegt ze pissig stapt in haar auto en rijd weg, boos dus.
moet ik t nog zelf doen


Yamaha Sheriff 1981
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
ginofs1 schreef:YamaSam schreef:dat ik dat aluminiumlassen niet continu krijg, de ene keer is het perfect, de andere keer sputtersputter,
ontvetten, warmstoken, dunnere draad, dikkere draad, nieuwe massatang etcetc,
betert wel wat, maar niet om te zeggen schitterende vooruitgang grrr..
Draad snelheid hoog.
Spanning laag.
100% argon.
Verschillende draden voor aluminium en giet aluminium.
Giet alu als het kan eerst stralen, en na elke las weer goed borstelen.
Giet alu is vaak lastig, vooral bij een oude carter of zo.
mja, het is profiel, verse alu 3mm dik..
argon is ok etc..
ik heb de indruk dat mn geleiderrol af en toe slipt, maar als ik harder nijp, stremt de nylonbuis, en rolt ie op achter de rol..
misschien moet ik uitkijken naar een push-pull ..
nadat ik het bericht gepost had, ging het plots weer tiptop

when men were men, and helmets were for divers
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
YamaSam schreef:ginofs1 schreef:YamaSam schreef:dat ik dat aluminiumlassen niet continu krijg, de ene keer is het perfect, de andere keer sputtersputter,
ontvetten, warmstoken, dunnere draad, dikkere draad, nieuwe massatang etcetc,
betert wel wat, maar niet om te zeggen schitterende vooruitgang grrr..
Draad snelheid hoog.
Spanning laag.
100% argon.
Verschillende draden voor aluminium en giet aluminium.
Giet alu als het kan eerst stralen, en na elke las weer goed borstelen.
Giet alu is vaak lastig, vooral bij een oude carter of zo.
mja, het is profiel, verse alu 3mm dik..
argon is ok etc..
ik heb de indruk dat mn geleiderrol af en toe slipt, maar als ik harder nijp, stremt de nylonbuis, en rolt ie op achter de rol..
misschien moet ik uitkijken naar een push-pull ..
nadat ik het bericht gepost had, ging het plots weer tiptop
O ja je hebt ook alu tippies nodig.
Die zijn iets groter.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2000km gereden
- Berichten: 2159
- Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
- Locatie: Andel / Ael
ginofs1 schreef:YamaSam schreef:ginofs1 schreef:YamaSam schreef:dat ik dat aluminiumlassen niet continu krijg, de ene keer is het perfect, de andere keer sputtersputter,
ontvetten, warmstoken, dunnere draad, dikkere draad, nieuwe massatang etcetc,
betert wel wat, maar niet om te zeggen schitterende vooruitgang grrr..
Draad snelheid hoog.
Spanning laag.
100% argon.
Verschillende draden voor aluminium en giet aluminium.
Giet alu als het kan eerst stralen, en na elke las weer goed borstelen.
Giet alu is vaak lastig, vooral bij een oude carter of zo.
mja, het is profiel, verse alu 3mm dik..
argon is ok etc..
ik heb de indruk dat mn geleiderrol af en toe slipt, maar als ik harder nijp, stremt de nylonbuis, en rolt ie op achter de rol..
misschien moet ik uitkijken naar een push-pull ..
nadat ik het bericht gepost had, ging het plots weer tiptop
O ja je hebt ook alu tippies nodig.
Die zijn iets groter.
Zorgen dat je slangenpakket zo recht mogelijk ligt helpt ook wel iets, tipje speciaal voor Alu helpt idd ook erg goed.
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;