fs1man schreef:echt oude grote 4 weg jaren 70 klasse luidsprekers voor mijn oldskool stereo toren ben nu al een paar uurtjes aan t draaien tering wat bast dat oude spul speakers zijn bijna niet te tillen maar dat geluid alleen zijn nieuwbouw woningen niet echt berekent op dat geweld dat uit de speakers komt. de raampjes boven de deuren trillen en de buurman die ook ff kwam luisteren voelden bij hem in huis de tafel trillen heb wat oude muziek geprobeerd als de klf en andere dance muziek, nu de live cd van ac/dc. achter op speakers zitten draaiknoppen zodat je midden en hoog naar je eigen smaak kunt instellen, dat moet ik nog ff instellen, maar dat komt goed als ik de boxen heb staan zoals ik ze wil. veel vrouwen zouden deze joekels niet in de huiskamer willen tenminste die ik ken maar het blijft prachtig om te zien hoe die grote woofers stampen. ik ben er blij mee
Weet je misschien ook van welk merk deze luidsprekers zijn? Een foto ben ik ook wel benieuwd naar:) Ik draai zelf ook met (gereviseerde) jaren 70 apperatuur. Vind het altijd wel interessant
fs1man schreef:oeh door dat gedoe met dat hondje ben ik t vergeten , maar zal t dadelijk even doen sorry.
Haha kan gebeuren:) Zie de foto's vanzelf wel
Wacht nog steeds op foto's
ik heb wat pc problemen ben t wachtwoord kwijt van de mini laptop.
foto,s heb ik ook nog niet gemaakt ik probeer wel wat dan stuur ik je een pm als t gelukt is
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
fs1man schreef:oeh door dat gedoe met dat hondje ben ik t vergeten , maar zal t dadelijk even doen sorry.
Haha kan gebeuren:) Zie de foto's vanzelf wel
Wacht nog steeds op foto's
ik heb wat pc problemen ben t wachtwoord kwijt van de mini laptop. foto,s heb ik ook nog niet gemaakt ik probeer wel wat dan stuur ik je een pm als t gelukt is
Pioneer HPM 60 Leuk man. De woofers zijn niet meer origineel zie ik, dat is jammer. Mijn kameraad heeft ze ook gehad:) Leuke speakers. Ik heb 2 van deze staan: