tja.. mijn nieuwe aanwinst nog geknuffeld tot half vijf vanochtend..
iets minder glorierijke start van de dag natuurlijk
ben aan het oefenen voor de blokrevisie op video te zetten, dit is een lapse van 2s interval,
maar het gaat nog te snel om goed te zien wat er eigenlijk gebeurt.. vanavond probeer ik die van één seconde...
deze 380 moet duidelijk ook worden gereviseerd, dus de rij is net nog één langer geworden
ik ga vanavond nog een keertje oefenen op de montage, dan heb ik nog de 380 om een originele demontage te filmen, en dan de ultieme kans met de blokjes van Hotwheels..
als alles goedgaat doe ik dan de rooie tegen de klok
Cilinder pas gemaakt op het carter en visa versa.
Zijspoel kanaaltjes inde cilinder zijn breder geworden, top spoel kanalen in het carter hoger.
Zuiger is ook weer mooi, alle scherpe randjes zijn afgerond
Tanks geplamuurd en geschuurd. Twee daarvan schrijf ik voorlopig even af. Daar zitten vervelende deuken over de vouwen en/of hobbels naar buiten in.
Plaatjestank is bijna klaar op het bijwerken van een laatste deukje na. Spuit hem daarna glanzend wit, dan kan er later van alles overheen gespoten worden. Zolang er geen alternatief is gaat deze tank voorlopig de 2F2 sieren.
5bak blokje van onder de beumer gehaald. Ga deze uit elkaar halen en nazien, er is en probleem bij het schakelen.
Heb dan toch beslist om gewoon het orri blokje onder de beumer te schroeven. Met een f5b cilinder van Gino.
Dit 5bak blokje komt dan gewoon onder de 1j6 (waar hij onder hoort).
Blokje en cillinder mee naar Tijmen genomen.
En tot de conclusie gekomen dat we het allebei te druk hebben om iets spectaculairs te maken, wordt dus gewoon een goed lopende set. En dan zien we wel weer.
Morgen op school de koppeling bewerken
Rempomp ,Remcil. etc. gemont. geprobeerd ontluchten.
Mooie verse nieuwe remslang gemont. past perfekt in de kleur v.d. brommert.(werd afgeleverd met Nuts en Mars in de verpakking en mooi stickervel)
Toch leuke geste v.d. firma.
Ontluchtingsnippel sluit niet af op conisch gedeelte . Nippel is nieuw. Maar weer even bedenken hoe ik dit ga oplossen. Of iemand nog tips.
de laatste loodjes aan een of andere fs1 onderdeel gepolijst pfffffffffff klaar .
nu maar gokken aan wie ik af moet geven op de meeting zo begonnen
geschuurd met het handje( uiteraard)
na polijsten
zo klaar en ja dit was de laatste....