YamaSam schreef:wist je dat ik aan een duivelse expansieuitlaat voor Gino bezig ben geweest?
wist je dat Maarten die dan kan leveren op die rondrit?
wist je dat ik er een ferme Bernardus ga moeten bijsteken om hem wat te laten bekomen?
dat is een verrassing Sam. ben benieuwd wat je er van maakt. ik heb wel eens een Belg gehad die patat voor me bakte maar een uitlaat voor me bakken slaat alles. ben jij er niet met de rit? schol kameraad.
Wist je dat gaarheid.
Wist je dat feestje gisterenavond.
Wist je dat erg gezellig met bandjes enzo.
Wist je dat de politie het minder gezellig vond.
Wist je dat geen vergunning voor live muziek.
Wist je dat alle muziek meteen uit moest.
Wist je dat politie zei dat bewoner proces verbaal krijgt.
Wist je dat politie dat niet mag geven zonder waarschuwing vooraf.
Wist je dat politie ook nog 2 mensen op de grond heeft gegooid omdat die in de weg stonden.
Wist je dat de politie niet eerst aan ze had gevraagd of ze weg wilden gaan.
Wist je dat verder wel gezellig enzo.
Wist je dat bier enzo.
Wist je dat mij speed werd aangeboden toen iemand zag dat ik moe begon te worden.
Wist je dat afgeslagen.
Jeti schreef:Wist je dat gaarheid. Wist je dat feestje gisterenavond. Wist je dat erg gezellig met bandjes enzo. Wist je dat de politie het minder gezellig vond. Wist je dat geen vergunning voor live muziek. Wist je dat alle muziek meteen uit moest. Wist je dat politie zei dat bewoner proces verbaal krijgt. Wist je dat politie dat niet mag geven zonder waarschuwing vooraf. Wist je dat politie ook nog 2 mensen op de grond heeft gegooid omdat die in de weg stonden. Wist je dat de politie niet eerst aan ze had gevraagd of ze weg wilden gaan. Wist je dat verder wel gezellig enzo. Wist je dat bier enzo.
Wist je dat mij speed werd aangeboden toen iemand zag dat ik moe begon te worden. Wist je dat afgeslagen.
hahhah, 'vergunning voor livemuziek' dus eigenlijk is zowat alles verboden, tenzij één of andere sjaak je het gunt?
ook weer mooi geregeld
hier gisteren ook deftig feestje tot zes uur vanochtend, Pater Bernard heeft weer in m'n been gebeten dan nog lekgereden met de fiets, effe geslapen en vanochtend gaan stemmen Dmineur.
wist je dat gister kroegjes gepakt hier in leeuwarden wist je dat 3 vrienden bij me geslapen
wist je dat er een op de autoweg neer viel en bleef liggen en dat ik hem er weer af moest halen