Zwepper schreef:ja weet niet wat ik er aan kon doen ze is verliefd geworden op der beste vriend
als eerste heb je je vergist, das geen vriend maar een klootzak. ten tweede als ze bij je wegloopt, is ze jou niet waard. dus nu kan je ook 26.4 lekker met ons feesten
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwepper schreef:ja weet niet wat ik er aan kon doen ze is verliefd geworden op der beste vriend
als eerste heb je je vergist, das geen vriend maar een klootzak. ten tweede als ze bij je wegloopt, is ze jou niet waard. dus nu kan je ook 26.4 lekker met ons feesten
Dat de radian behoorlijk aan de kapote kant is waarschijnlijk zijn de kleppen niet meer goed of de olie wordt niet meer goed rond gepompt, voorrem doet raar, ketting knarst waarschijnlijk omdat de ketting te strak staat, en waarschijnlijk is de olie pomp vuil of stuk
heb me wachtwoord veranders maar nu kom ik niet meer op me hotmail.... k*t msn
wie heeft er raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?
volgens mij is het bij hotmail zo dat je een geheime vraag hebt ingesteld en een antwoord daarop
voor als je je wachtwoord kwijt bent of ie gehackt is....
ik hoop dat je het antwoord nog weet want meestal is de vraag zoiets als: wat is de tweede naam van je derde kind