Wist je dat 13
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 2500km gereden
Wist je dat er in Nijmegen best wel veel leuke dames gewoon in het wilde weg los lopen.
je moet alleen op je claxon knopje drukken om het gezicht te zien.
omdat ze allemaal met de kop naar beneden lopen om te zien wat er op hun telefoon gebeurd.
Als je dan toeterd met die ouwe fs1 kijken ze wel op en lachen ze een keer.
vraag me alleen af is dat toelachen of uitlachen
vandaag weer een ritje gedaan staat er bij de goffert een politiecontrole met rollebank
gewent van vroeger dat ik aangehouden wordt schakel ik terug en stop al bijna bij de rollebank
dan blijkt dat ik helemaal niet hoef te stoppen
en ik geef maar weer snel gas om door te rijden
op de waalkade was t ook wel ff lekker in het zonnetje op een van de bankjes,wou daar een kopje koffie drinken
maar merkte dat ik mijn sloten vergeten was kon dus niet naar binnen voor een koffie.
daarna weer via neerbosch oost en dukenburg naar huis gereden, na eerst nog een stopje langs het kanaal.
oja een M stuur en hoge verkeersdrempels is ook niks
je moet alleen op je claxon knopje drukken om het gezicht te zien.
omdat ze allemaal met de kop naar beneden lopen om te zien wat er op hun telefoon gebeurd.
Als je dan toeterd met die ouwe fs1 kijken ze wel op en lachen ze een keer.
vraag me alleen af is dat toelachen of uitlachen

vandaag weer een ritje gedaan staat er bij de goffert een politiecontrole met rollebank

gewent van vroeger dat ik aangehouden wordt schakel ik terug en stop al bijna bij de rollebank
dan blijkt dat ik helemaal niet hoef te stoppen

op de waalkade was t ook wel ff lekker in het zonnetje op een van de bankjes,wou daar een kopje koffie drinken
maar merkte dat ik mijn sloten vergeten was kon dus niet naar binnen voor een koffie.
daarna weer via neerbosch oost en dukenburg naar huis gereden, na eerst nog een stopje langs het kanaal.
oja een M stuur en hoge verkeersdrempels is ook niks

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 1250km gereden
- NIX
- 10000km gereden
-
- 7500km gereden
NIX schreef:Twowheeler schreef:Op de meeting drinken we er al een pilsje op.
Nix, waarom start jouw fs1 wel met 2mm oorontsteking en weiGert de mijne knap te lopen met zoveel?
Omdat jouw brommer de mijne niet is.
Ja maar waarom? Hij vonkt gewoon enzo. Ik kom er hoogstens de steeg mee uit en dan houd het wel op .
Probeer er de logica van in te zien maar dat lukt gewoon niet

Nu staat hij op 1.9 en dan loopt hij het hardst. Maar bij de flandria bijvoorbeeld maakt het bijna niet uit hoe de ontsteking staat, dat ding werkt altijd.
- marco
- Sheriff of the Posbank
NIX schreef:Jeti schreef:Wist je dat vandaag voorste gedeelte van de garage beginnen op te ruimen.
Wist je dat er nu wel 2 FS1tjes (smal, zonder knippers) zouden moeten passen.
Wist je dat ik eerst nog "even" iemand moet overtuigen dat FS1tjes binnen, in een garage, horen..
Wist je dat iemand tips?
Neem patombo mee.

Yamaha Sheriff 1981
- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 2500km gereden
Pa_Tombo schreef:Jos ,weet je hoe dat komt?
Dat overkomt mij ook wel eens.![]()
Gewoon omdat ze vinden dat die oudjes wel niets verkeerdt zullen doen.![]()
Ze moesten eens weten.![]()
We lijken nu eenmaal niet meer op van die jonge broekies.
Ik weet t niet wilfred ik zat een half uurtje op de waalkade op t bankje een eindje verder
zat een blondje met haar mobieltje ik weet niet wat ze aan het doen was maar haar wangetjes
werden steeds rooier en haar glimlach steeds breder en dat kwam zeker niet door de kou

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.