rob-w-c schreef:Dat tapeind is al gerepareerd en er nu toch weer spontaan uitgekomen. Maar dat hele carter deel is slecht want draad van de bouten van de koppelings kap zijn ook al slecht.
Jens hou nog wel even contact met je, even kijken wat ik ga doen misschien krijg ik die dapp nog well voor mekaar. En ja anders die van tinka stelen.hhahahahaha
mja dan mischien beter een ander carterdeel met de milsbeek meeting waren er bij jess ook 2 schroeven uit de ontstekingskap gelopen
dan is je koppeling ook weg.
matching nummers is leuk maar niet tegen elke prijs denk ik
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
rob-w-c schreef:Dat tapeind is al gerepareerd en er nu toch weer spontaan uitgekomen. Maar dat hele carter deel is slecht want draad van de bouten van de koppelings kap zijn ook al slecht.
Jens hou nog wel even contact met je, even kijken wat ik ga doen misschien krijg ik die dapp nog well voor mekaar. En ja anders die van tinka stelen.hhahahahaha
Ik heb vloeibaar aluminium werkt perfect gebruiken we bij de brandweer ook voor hogedruk ledingen af te dichten .... uit laten harden en tappen maar
Nee vriend marco want dat moet eerst nog worden bekeken door de vakman, en dan gaat het in revisie voor in de winter.
Maar ik heb zover geluk dat het een andere draadeind is die er nu uit is,
dus deze kan denk ik wel worden gerepareerd.(als ik geluk heb dan).
Maar dat hoor ik dan nog wel van gino. En anders pik ik tinka de brommer zonder bloemetjes natuurlijk(deze is ook van mij)ze is toch aan het werken.
rob-w-c schreef:Nee vriend marco want dat moet eerst nog worden bekeken door de vakman, en dan gaat het in revisie voor in de winter. Maar ik heb zover geluk dat het een andere draadeind is die er nu uit is, dus deze kan denk ik wel worden gerepareerd.(als ik geluk heb dan). Maar dat hoor ik dan nog wel van gino. En anders pik ik tinka de brommer zonder bloemetjes natuurlijk(deze is ook van mij)ze is toch aan het werken.
rob-w-c schreef:Maar dat hele carter deel is slecht want draad van de bouten van de koppelings kap zijn ook al slecht.
Zuiver gevalletje van vaster dan vast willen draaien .
Is dichtlassen, boren en tappen geen optie ? Mijn broer heeft zo een afgebroken bevestigingspunt op de koppelingskap voor het eitje van mijn FS1 gerepareerd. Daar zie je, na enig vijlwerk mijnerzijds, nu helemaal niets meer van.
Mag het ook wat zit je tegen deze maand?
Acer computer ben er op bezig vald ie uit hoofdspanning naar de klote.
maakt niet uit we hebben nog een hp met windows 7 er op na 2 avonden vald ook deze uit iets met opstarten.
dan maar de mini laptop maanden niet gebruikt maar wat was het wachtwoord ook alweer.
om een lang vewrhaal in te korten kan er nu alleen op met een gast account dus geen foto,s oploaden of iets downloaden.
weet iemand een manier om het wachtwoord te omzeilen?
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.