Pagina 48 van 100
Geplaatst: 23 apr 2008, 22:15
door Niels
dewaal schreef:dat word een rare fs1 mee 4 achterschokbrekers en 3 voorpotjes

Geplaatst: 24 apr 2008, 12:21
door Yamaha rd50m
lijstjes gemaakt met wat er nog moet gebeuren aan de brommers,
veel werk nog

Geplaatst: 24 apr 2008, 12:52
door YamaSam
hahhah best!
(ik heb net de zak met boek etc in de camionette gevonden.. vergeten afgeven gisteren!

het zal voor dinsdag zijn dan waarschijnlijk!)
zelf net effe een 130 sproeier lang gestoken ipv 140..
effe warmgereden bougie droogde helemaal op in tweemaal de straat..
zou dus eigenlijk een 135 moeten hebben.. kga hem wat minder lucht geven dan denk..
Geplaatst: 24 apr 2008, 13:54
door nico
was vandaag bezig met afstelle maar lukt niet
en hij loopt nu ook niet maar hij vonkt wel
en hij krijgt bezine dus....
en vanochtend liep hij nog en had ik hem ff warm gemaakt rond je gereden en toen wou ik hem afstelle maar nu doet hij het nie meer ook niet meer met de oude sproeier.
hij vonkt nog wel ...
en had nog gekeken naar me zuiger en cilinder en er zitte hele lichte vegen in ...
weet iemand raat?
Geplaatst: 24 apr 2008, 14:13
door nico
hey ik heb net een nieuwe bougie ngk b8hs gekocht maar deze moet je toch ook nog afstellen
met je voelermaat welke afstand moet ik voor mijn yamaha fs1 hebben?
groeten nico
Geplaatst: 24 apr 2008, 14:15
door YamaSam
0.7mm moet goed zijn
alles van beginaf nakijken,
compressie goed?
ontstekingsmoment goed?
loopt je benzine goed uit de kraan?
vlotter los in carb?
geen valse lucht zuigen nergens? (carb of cylinder)
geen draden tegen de massa die niet horen?
stekkers goed ingestoken? (vooral die vier draden in stekker recht van de blok)
Geplaatst: 24 apr 2008, 14:18
door nico
oke dank je wel ik zal het ff proberen bedankt voor je snelle reactie

Geplaatst: 24 apr 2008, 14:21
door YamaSam
nico schreef:oke dank je wel ik zal het ff proberen bedankt voor je snelle reactie

ik heb het wel voor een snelle (gas-) reactie!

Geplaatst: 24 apr 2008, 14:37
door Jelle
ik ben nu bezig met nog kleine prulletjes op te lossen
ik heb de onderdelenvoorraad voor men 73er weer geplundert
nieuwe remstang etc.. op de zwarte nu

Geplaatst: 24 apr 2008, 15:57
door nico
YamaSam schreef:nico schreef:oke dank je wel ik zal het ff proberen bedankt voor je snelle reactie

ik heb het wel voor een snelle (gas-) reactie!

whaha
maar met nieuwe bougie rijd hij goed en hadde we hem beter afgesteld
hij is nu mooi koffie bruin en tege nat aan
hope dat hij zo blijft lope

Geplaatst: 24 apr 2008, 16:19
door nico
en ik heb nu bougie b8hs er in en hij loop 65 op de top is dat dan de juiste bougie want ik lees hier dat 65 t/t 70 een bougie van b7hs er in moet hebbe of maakt dit veel uit???
me bougie is nu wel mooi koffie bruin en is goed warm wat rade jullie me aan
al vast bedank groeten nico
Geplaatst: 24 apr 2008, 16:22
door jonnotje
gewoon zo laten dan

Geplaatst: 24 apr 2008, 16:23
door YamaSam
je zou idd nog een b7 kunnen steken,
aangezien je motor op die snelheid nog niet echt beestige toeren maakt.
maarrreuh.. "koffiebruin"?
-->>AFBLIJVEN!

Geplaatst: 24 apr 2008, 16:41
door nico
dus b7 er in steke of zo??

of zo late
maar ja heb er nu 500 km op zitte dus ...
groete nico
Geplaatst: 24 apr 2008, 17:51
door Triforce
YamaSam schreef:je zou idd nog een b7 kunnen steken,
aangezien je motor op die snelheid nog niet echt beestige toeren maakt.
maarrreuh.. "koffiebruin"?
-->>AFBLIJVEN!

koffiebruin wil nog niks zeggen je kan er een iets grotere sproeier in stoppen en dan kan hij nog steeds koffiebruin zijn