Tombo schreef:Zijn het originele veren, of imitatie's? Het kan ook zijn dat de veerstijfheid van de veren die je nu hebt, groter is. Dan maakt het niet veel uit of ze kleiner zijn.
Het zij immitatie veren, maar die van de veerstijfheid kan wel een goeie zijn idd
Cmon schreef:Ik heb de hoek van mn inlaatschijf (het lege stuk) gemeten en die is ongeveer 123 graden, dat is toch een langzame schijf?
is idd een slome schijf..
je kan hem zelf snel maken door er 2 stukjes uit te zagen,
zuiger naar boven inlaag gat open
zuiger naar beneden inlaat gat dicht
ik meen dat het inlaat gat ongeveer 16 graden is
dan zou je schijf dus 164 graden open moeten zijn
ik heb nu een 2RU voorvork met trommelrem maar ik wil een schijfrem
nu heb ik de voorvorkpoten al binnen van een 3E9
kan ik het kroonstuk en balhoofd laten zitten er gewoon de poten erin steken? of moet ik ook een ander kroonstuk?
Van tandwiel 11 naar 12. Heeft dat nut/zin op een standaard 2RU? Af en toe maakt hij een beetje overtoeren. Want de weg naar school gaat omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag, en dat school .
eelco schreef:Van tandwiel 11 naar 12. Heeft dat nut/zin op een standaard 2RU? Af en toe maakt hij een beetje overtoeren. Want de weg naar school gaat omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag, en dat school .
lijkt me een koppelingsprobleem, dat zal met een 12 voor erger zijn dan denk ik..
eelco schreef:Van tandwiel 11 naar 12. Heeft dat nut/zin op een standaard 2RU? Af en toe maakt hij een beetje overtoeren. Want de weg naar school gaat omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag, en dat school .
lijkt me een koppelingsprobleem, dat zal met een 12 voor erger zijn dan denk ik..
Hmm, oke thanx.
En dan nog 1. De maten van een ketting, 420 / 114? Welke heb ik nodig ?
eelco schreef:Van tandwiel 11 naar 12. Heeft dat nut/zin op een standaard 2RU? Af en toe maakt hij een beetje overtoeren. Want de weg naar school gaat omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag-omhoog-omlaag, en dat school .
lijkt me een koppelingsprobleem, dat zal met een 12 voor erger zijn dan denk ik..
Tandwiel 11 is erg crisis voor. Met 12 voor zal 'ie wel wat rustiger lopen.
hallo
ik ben vandaag naar mn rempomp aan het kijken, want hij veerde niet meer goed terug
nu heb k hem open gehaald, maar er is ook een rubbertje over, dat hoort tussen de veer en en het "duwertje"
maar deze krijg ik er met geen mogelijkheid meer terug in
heeft iemand hier een trucje voor?