Wist je dat topic 9
- Jeti
- 17500km gereden
Arnoute schreef:wist je dat ik dat ook eens wou proberen gewoon om bij te leren en dat ik dat nog wil toepassen op mijn apollo?

laat me niet lachen, dat wordt nooit goed bij zo een prutsmerk.
Maar heb je niet bij Flandria ook al toffe uitlaatjes die anderen al bedacht hebben?
Is van het supermerk M. namelijk wel zo.
Je moet gewoon anderen voor je laten denken.
-
- Tombo is mijn testpiloot
wist je dat NIX hier net was.
wist je toen NIX weg was kwam koppel langs.
wist je dat gezellig
wist je toen NIX weg was kwam koppel langs.
wist je dat gezellig
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
Twowheeler schreef:Wist je dat new kids turbo kijken met de klas echt geniaal was!!
Wist je dat morgen lekker laat naar school.
Wist je dat ik morgen middag nodig ben met m'n auto terwijl ik eigenlijk even naar het school café wil omdat daar een bepaald vrouw [s]persoon [/s]ding aanwezig is
??

nog steeds die ene meid? van het laat je vriendin zien topic

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Jeti schreef:Arnoute schreef:wist je dat ik dat ook eens wou proberen gewoon om bij te leren en dat ik dat nog wil toepassen op mijn apollo?
![]()
![]()
Maar heb je niet bij Flandria ook al toffe uitlaatjes die anderen al bedacht hebben?
flandria is goed!

ik durf wel eens racen tegen je M. als ik mijn cilinder terug heb en een uitlaatje heb

- Jeti
- 17500km gereden
Arnoute schreef:Jeti schreef:Arnoute schreef:wist je dat ik dat ook eens wou proberen gewoon om bij te leren en dat ik dat nog wil toepassen op mijn apollo?
![]()
![]()
flandria is goed!
ik durf wel eens racen tegen je M. als ik mijn cilinder terug heb en een uitlaatje heb
Is je cilinder bij Sam? De mijne ook.
Die race durf ik wel aan. Hoewel ik die uitlaten helaas nog nooit tegen ben gekomen op een beurs (alleen nieuw en duur).. maar ga ik wel een keer vinden. Of nog beter: icm zo een brede cilinder die standaard 75 gaat.. maar die ga ik niet vinden ben ik bang.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Camiel schreef:Twowheeler schreef:Wist je dat new kids turbo kijken met de klas echt geniaal was!!
Wist je dat morgen lekker laat naar school.
Wist je dat ik morgen middag nodig ben met m'n auto terwijl ik eigenlijk even naar het school café wil omdat daar een bepaald vrouw [s]persoon [/s]ding aanwezig is
??![]()
nog steeds die ene meid? van het laat je vriendin zien topicof heb je wat nieuw te vertellen
?
Nee een ander, met die ene heb ik alleen wat leuke avondjes gehad