Pagina 49 van 100
Geplaatst: 24 apr 2008, 17:57
door YamaSam
Triforce schreef:YamaSam schreef:je zou idd nog een b7 kunnen steken,
aangezien je motor op die snelheid nog niet echt beestige toeren maakt.
maarrreuh.. "koffiebruin"?
-->>AFBLIJVEN!

koffiebruin wil nog niks zeggen je kan er een iets grotere sproeier in stoppen en dan kan hij nog steeds koffiebruin zijn
ik geloof je wanneer je me twee exact even bruine koffies kan laten zien!
zolang ze maar niet droog is
Geplaatst: 24 apr 2008, 18:37
door nico
oke ik zal morge wel weer veder prutsen

en ga ik ook ff andere bougies bestelle

Geplaatst: 24 apr 2008, 18:45
door ginofs1
koffie bruin, hum.
ik doe het anders.
grote sproeier pakken en dan steeds een maatje kleiner tot hij gaat 4 takten.
dan een maatje groter. en met de gas naald spelen.(koffie bruin)
toppie

Geplaatst: 24 apr 2008, 18:52
door nico
is wel makkelijk gezegt ja
maar ja als ik er 120 in doen en dan verzuipt hij en dan loopt hij 45
dus toen ging ik de kleinste er in doen en ff kijke naar me bougie en die was zwart dus nie nat en weer waat groter tot hij koffie bruin was en toen deed ik nog iets groter er in en nu is hij koffie bruin en tege nat aan

maar met een bougie van b8 terwijl zijn top 65 is met 60 cc

Geplaatst: 24 apr 2008, 18:56
door rise and shine
eens even gekeken wat er allemaal nog moet gebeuren aan de 2ru, en even zitten twijfelen of ik er toch het 4t blok weer onder bind.
ben er nog niet over uit

Geplaatst: 24 apr 2008, 18:57
door ginofs1
de bougie heeft ook invloed op de kleur.
vandaar dat ik hem eerst wil horen 4takten.
wel oppassen bij het 4takten (loopt zo naar de klo@#*##
Geplaatst: 24 apr 2008, 18:59
door rise and shine
ginofs1 schreef:de bougie heeft ook invloed op de kleur.
vandaar dat ik hem eerst wil horen 4takten.
wel oppassen bij het 4takten (loopt zo naar de klo@#*##
4takt is vet
Maar als een 2takt gaat 4takten, is er toch echt iets mis

Geplaatst: 24 apr 2008, 18:59
door nico
sorry hoor maar wat bedoel je met 4 takten
groeten nico
Geplaatst: 24 apr 2008, 19:03
door ginofs1
hum ja: dan gaat hij bij volgas in houden wat een 4 takt geluid geeft.
dus brandstof te kort.
je brommer loopt het mooist als hij te schraal staat ,maar niet voor lang.
dus viertakten (te schraal)en dan een maatje groter

Geplaatst: 24 apr 2008, 19:05
door nico
oke dank u wel

Geplaatst: 24 apr 2008, 19:07
door ginofs1
nico schreef:oke dank u wel

godv@#*$*## .. dank U wel.
je bedoeld dank je wel

Geplaatst: 24 apr 2008, 19:09
door rise and shine
ginofs1 schreef:nico schreef:oke dank u wel

godv@#*$*## .. dank U wel.
je bedoeld dank je wel

Meneer, dit zorgt voor enige verwarring, kunt u misschien iets precieser zijn?
Geplaatst: 24 apr 2008, 19:10
door Jelle
in belgie zeggen we dankuwel, dankjewel klinkt zo proper

Geplaatst: 24 apr 2008, 19:10
door nico
whaha dank
je wel

zo goe

Geplaatst: 24 apr 2008, 19:11
door nico
ik ben gwoon goed opgevoed
