Pagina 49 van 100

Geplaatst: 08 jun 2009, 16:19
door Andries
mpro09 schreef:die leskawa heft echt geen vermogen :shock: terwijl die 6kw meer zou moeten hebben dan mijn motor, die echt veel sneller voelt


zal wel door de begrensing komen denk of is ie niet begrenst en ook zwaarder dan je ds7?? welke kawasaki rij je?

ik heb vanmiddag op zo n ding gereden dat trekt veel harder op dan de begrensde suzuki gs 500 waar ik eerst mee reed terwijl die ook meer pk's heeft,
die enduro is echt een leip ding 8)


http://www.sas.net/sales/RFB07005/advan ... rcycle.jpg

Geplaatst: 08 jun 2009, 16:39
door YamaSam
wat een guitige chauffeur hebben jullie daar gefixt Mitchel :)

wist je dat ik tegen honderd per uur uitlaten aan het berekenen ben en de smaak al goed tepakken heb? :mrgreen:

wist je dat ik plannen heb om een tiental uitlaten te maken, met minieme verschillen?

wist je dat eens je het boeltje onder de knie hebt, dat best vlot vooruitgaat?

wist je dat die mannen die er €25 voor vragen om te rekenen best goed geld verdienen als je het mij vraagt?

Geplaatst: 08 jun 2009, 18:09
door mpro09
goed he 8) :lol:

@andries ja hij is wel begrensd want hij heeft 2 precies dezelfde voor zwaarbewijs, en hij voelt een stuk lichter dan de ds7. tis een ER-5 geloof ik

Geplaatst: 08 jun 2009, 18:09
door Triforce
mpro09 schreef:staan nu 2 zwarte streepjes op de parkeerplaats 8)

die leskawa heft echt geen vermogen :shock: terwijl die 6kw meer zou moeten hebben dan mijn motor, die echt veel sneller voelt


zeker een Kawa er500 of niet?? ik heb ook op zo'n ding gelessed maar heeft totaal geen vermogen, want als ik meteen vol gas gaf bij stil stand verzoop hij door de begrenzingen, maar jou motor is ook een 2 takt hé en heeft dus een andere vermogens afgifte, mijn radian heeft veel meer kracht onderin (terwijl deze begrenst is op de gas hendel) dan de les kawa, ik vind zelfs de rs100 nog sneller accelereren dan de les kawa

Geplaatst: 08 jun 2009, 18:22
door Jeti
Wauw tof, Mitchel! Lekker stijlvol

Geplaatst: 08 jun 2009, 18:32
door ginofs1
nog even en je kan een op maat gemaakte exsamsie uitlaat bestellen. :lol:
hum made in begie :evil:

Geplaatst: 08 jun 2009, 18:33
door Tombo
Waarop baseer je je berekeningen sam, eigen inzicht met een mengelmoes van theoriën? :P

Geplaatst: 08 jun 2009, 19:02
door mpro09
thnx jet :wink: zo hoort het he :P

@daryl, hij loopt wel netjes er zit alleen vrij weinig pit in mijn ds7 voelt sneller, ookal trek ik hem niet door in toeren

Geplaatst: 08 jun 2009, 19:15
door lespaultje
Vette's foto's mitchel!
Wel vet in een buggy naar je gala 8)

Geplaatst: 08 jun 2009, 19:55
door YamaSam
Tombo schreef:Waarop baseer je je berekeningen sam, eigen inzicht met een mengelmoes van theoriën? :P

zoals gewoonlijk is het een mengelmoes van vanalles,
Bell heeft er een aardig hoofdstukje over geschreven, dan heb je nog een reeks programmaatjes en een grote lijst opgemeten uitlaten uit m'n verzameling hier.

Graden open stand van de uitlaat, maten van de poort en de flens, maximum toerental van de motor moet je wel minstens hebben.
Door in zo'n programma kleine waarden te veranderen zie je het effect op de maten,
ik heb eindeloos aan het variëren geweest met die invoer, en daaruit m'n conclusies getrokken voor een gepeperde fs1-pijp. :wink:

grote productie was ik niet echt van plan, ik wilde die wetenschap onder de knie krijgen

Geplaatst: 08 jun 2009, 20:06
door ginofs1
yes the exsamsie is very expensive.
because a couple has been made. :P

Geplaatst: 08 jun 2009, 20:33
door Monkeymadness
ginofs1 schreef:yes the exsamsie is very expensive.
because a couple has been made. :P
:| :speachless: :huh:

Geplaatst: 08 jun 2009, 20:48
door rise and shine
steenkolen engels 4 life 8)

Geplaatst: 08 jun 2009, 20:58
door niels16
wist je dat hand net onthaartbij lostrekn tape en pleisters :shock:

Geplaatst: 08 jun 2009, 21:22
door Triforce
mpro09 schreef:thnx jet :wink: zo hoort het he :P

@daryl, hij loopt wel netjes er zit alleen vrij weinig pit in mijn ds7 voelt sneller, ookal trek ik hem niet door in toeren


elke motor is weer anders zo zie je dat maar weer