Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v6.0
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
-
- 5000km gereden
-
- 2500km gereden
die jonge meiskes geboren in deze eeuw moet je niet aan het schrikken maken met gejank van een ouwe twee takt uit de vorige eeuw
een meiske met een viertakt scooter mio of hoe die dingen heten was zichtbaar bang toen ik achter haar zat omdat ik een keer gas gaf met de koppeling in getrokken, ze begon een beetje te slingeren en kon ook niet aan de kant.
dus paste ik me maar aan op haar snelheid en nam wat afstand.
een stukje verder kon ik haar voorbij, ze was zichtbaar opgelucht

een meiske met een viertakt scooter mio of hoe die dingen heten was zichtbaar bang toen ik achter haar zat omdat ik een keer gas gaf met de koppeling in getrokken, ze begon een beetje te slingeren en kon ook niet aan de kant.
dus paste ik me maar aan op haar snelheid en nam wat afstand.
een stukje verder kon ik haar voorbij, ze was zichtbaar opgelucht

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
nooit begrepen waarom ze in Nederland allemaal per se op het FIETSpad rijden met hun brommers..
levensgevaarlijk als je dat hier bij ons doet (staat vd fietspaden)
en aangezien mn motorplaat zo sterk op een nederlands kenteken lijkt, beginnen ze daar prompt allemaal te toeteren als je op straat rijdt.. (absurde situatie!)
en aangezien mn motorplaat zo sterk op een nederlands kenteken lijkt, beginnen ze daar prompt allemaal te toeteren als je op straat rijdt.. (absurde situatie!)
when men were men, and helmets were for divers
- Jeti
- 17500km gereden
YamaSam schreef:nooit begrepen waarom ze in Nederland allemaal per se op het FIETSpad rijden met hun brommers..
Op een FIETSpad mag je hier ook niet met de brommer, alleen op een fiets- bromfietspad, buiten de bebouwde kom.
Globaal genomen moet je op 50/60 wegen en in de bebouwde kom op de weg, en daarbuiten op het fiets-bromfietspad.
- henkie22222
- 500km gereden
Ik geloof dat dat is omdat we officieel maar 45 mogen kunnen. Dat zou de doorstroom niet ten goede komen. Maarja dat is natuurlijk onzin, geen enkele brommer gaat 45
Ben er zelf ook niet zo een fan van dat fietspad rijden, ik heb nog nooit een fietser over zijn schouder zien kijken bij het afslaan of het maken van een zijdelings verplaatsing. IK moet dus al het werk doen voor hun veiligheid.

Ben er zelf ook niet zo een fan van dat fietspad rijden, ik heb nog nooit een fietser over zijn schouder zien kijken bij het afslaan of het maken van een zijdelings verplaatsing. IK moet dus al het werk doen voor hun veiligheid.
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
YamaSam schreef:nooit begrepen waarom ze in Nederland allemaal per se op het FIETSpad rijden met hun brommers..
Is idd levensgevaarlijk hier, zelfs op 70wegen durf ik wel es op de weg rijden, soms is het niet te doen om op bepaalde plaatsen 45 te rijden, vol met putten enzo!

-
- 5000km gereden