Pagina 50 van 100

Geplaatst: 18 sep 2007, 21:13
door edje
hoe breed is een origineel stokstuurtje?

Geplaatst: 18 sep 2007, 21:45
door harmen251
Niels schreef:Komt 'ie:

596-26335-20 Wire, Clutch (940mm)

En volgens de parts list hoort dit er ook nog bij (dat is dat dingetje wat in je wormpje zit):

164-26363-00 End, Wire


:wink:


thx

Geplaatst: 19 sep 2007, 10:28
door Handyman
Waar zit die keerring 25x35x10, die wel in een schijf-, maar niet in een membraamblok zit ? :roll: :shock:
Ik zou denken in het schijfhuis, maar die is 28x47x8.

Hellup !

Geplaatst: 19 sep 2007, 18:42
door Handyman
Komop, blokkentrekkers ! Ik kan het niet vinden...
Hij is er ook niet uitgekomen trouwens.
Diverse onderdelensites hebben het over die extra keerring.

Wie oh wie ??

Afbeelding

JMPB : Keerring Yamaha FS1.25 X 35 X 10. / Dubbelgekeerd.Wordt gebruikt bij een FS1 met roterende inlaat.

Geplaatst: 19 sep 2007, 18:49
door ginofs1
dat zal ik na moeten kijken
maar je hebt buiten memb of rotati ook nog verschillen op de tandwielas.
dus met en zonder trapstel.
voor de trapstel is de binnen diameter groter dan bij een korten as zonder trapstel.
bij de rotatie deksel zit een keerring die bijzonder is deze dicht af aan 2 kanten.
deze heeft dus 2 lippen.
gr gino

Geplaatst: 19 sep 2007, 19:09
door Handyman
Ik vermoed dat 'ie voor een trapperloos 2RU-blok niet nodig is.
Er is ook geen gat waar 'ie in past.
Een standaard setje keerringen zal wel volstaan.

Geplaatst: 19 sep 2007, 20:39
door bromtolfs1
Heb m'n onderdelen boek van het oude roterende blok doorgezocht maar kan het niet vinden. 2RU misschien maar kan het mij niet voorstellen.

Geplaatst: 19 sep 2007, 20:40
door fs-ael
die dubbele kering zit in het schijfhuis

dat is ook de enige dubbele kering in een een fs1 blok

de rest is normaal

Geplaatst: 19 sep 2007, 20:50
door Axel
Weet iemand hoe k kan voorkomen dat me gas steeds blijft hangen? Heb ut nu voor de derde keer al en de eerste twee keer haalde ik alles los en heb alles gesmeerd en toen ging het weer een tijdje goed maar nu is het dus weer....

Geplaatst: 19 sep 2007, 20:51
door bromtolfs1
Je bedoeld pos nr. 17 maar die heeft andere afmetingen 28 x 47x 8
AfbeeldingAfbeelding

Geplaatst: 20 sep 2007, 07:31
door Niels
Axel schreef:Weet iemand hoe k kan voorkomen dat me gas steeds blijft hangen? Heb ut nu voor de derde keer al en de eerste twee keer haalde ik alles los en heb alles gesmeerd en toen ging het weer een tijdje goed maar nu is het dus weer....


Misschien is de veer in je carburateur niet zo stug meer, of blijft je gasschuif ergens steken?

Geplaatst: 20 sep 2007, 13:07
door edje
is je gaskabel niet geknikt?

Geplaatst: 20 sep 2007, 13:09
door Axel
Ik denk dat k maar een nieuw gaskabeltje koop, want hij is inderdaad niet helemaal 100% meer. Weet iemand waar ik een gaskabel voor een 2RU kan kopen?

Geplaatst: 24 sep 2007, 21:20
door Martijn
Ok ok,

Ik had dus mn cil er af getrokken, omdat ik vond dat ik de uitlaatpoort maar is moest gaan ontkolen, zat namelijk bijna dicht ! En een warmloper heb ik geen zin in.

Dus ik trek die cilinder eraf, waarmee ik ongeveer 650/700 km heb gereden ! Bleek dat er onderin de cil nog allemaal hoon groeven staan, en dat mn zuiger ook nog groefjes heeft staan alsof hij redelijk nieuw is ! Nu zitten er toch alsnog mini krasjes in mn cil die ik niet kan voelen, maar die je wel ziet zitten. Evenals op mn zuiger, deze heeft ook van die bruine vlekken onder de zuigerveren ! En er zit een rand van ongeveer een halve cm boven in de cil (dus bij de rand) die helemaal bruin is.

Nu wil ik weten wat ik moet doen, ik ga sowieso een nieuw zuigertje aanschaffen. Mn setup is:

immi f5b
snelle uitlaat
16mm
13 44
standaard schijf
160 sproeier
gasnaald op de een na onderste stand

Ik zeg een 150 sproeier erin ?

Geplaatst: 24 sep 2007, 21:26
door Cmon
Even tussen haakjes ik vroeg me af hoelang het duurt als je wat hebt besteld bij JMPB... (paar lampjes en wat rubbers in dit geval)