Pagina 50 van 100

Geplaatst: 15 mei 2008, 11:57
door YamaSam
zoude we hem niet adviseren zijn segmentkoppen wat in te schuren?
dan ben je zo van heel dat warmloopaffaire verlost denks :?:

Geplaatst: 15 mei 2008, 12:32
door Yamaha rd50m
Yamaha rd50m schreef:weet iemand een manier om stickers trug wit te krijgen, men tank ziet er nog goed uit en de stickers hangen nog goed, alleen hebben de stickers bruine plekken,
ik heb juist een uur zitte schrobbe met dreft en ze worden wel wit, maar dit is echt afzien :D
iemand een beter manier? (zodat ik zeker niks beschadig?)

Geplaatst: 15 mei 2008, 13:01
door Triforce
Tombo schreef:Omdat er veel meer fabrikanten zijn van FS1 cilinders :roll: Je hebt ze ook nog met tum 178 erop, en zonder tum 178 etc


ik heb die van mij uit denemarken laten komen :P had de bestelling de volgende dag binnen 8)
ik zal wel een foto plaatsen van de buitenkant met die mankeringen van mijn f5b

Geplaatst: 15 mei 2008, 13:26
door YamaSam
Yamaha rd50m schreef:
Yamaha rd50m schreef:weet iemand een manier om stickers trug wit te krijgen, men tank ziet er nog goed uit en de stickers hangen nog goed, alleen hebben de stickers bruine plekken,
ik heb juist een uur zitte schrobbe met dreft en ze worden wel wit, maar dit is echt afzien :D
iemand een beter manier? (zodat ik zeker niks beschadig?)

ik weet hier iets op, maar kan er voorlopig niet opkomen! :oops:
misschien schiet het me vanmiddag weer tebinnen :wink:

btw, straks repetitie, dan haal ik je stukken op, ineens coaten ook toch hé?

Geplaatst: 15 mei 2008, 13:27
door YamaSam
Triforce schreef:ik heb die van mij uit denemarken laten komen :P had de bestelling de volgende dag binnen 8)
ik zal wel een foto plaatsen van de buitenkant met die mankeringen van mijn f5b

is dat het wedstrijdpaard waar je nu zo aan ligt te moederen?

Geplaatst: 15 mei 2008, 13:35
door Yamaha rd50m
YamaSam schreef:
Yamaha rd50m schreef:
Yamaha rd50m schreef:weet iemand een manier om stickers trug wit te krijgen, men tank ziet er nog goed uit en de stickers hangen nog goed, alleen hebben de stickers bruine plekken,
ik heb juist een uur zitte schrobbe met dreft en ze worden wel wit, maar dit is echt afzien :D
iemand een beter manier? (zodat ik zeker niks beschadig?)

ik weet hier iets op, maar kan er voorlopig niet opkomen! :oops:
misschien schiet het me vanmiddag weer tebinnen :wink:

btw, straks repetitie, dan haal ik je stukken op, ineens coaten ook toch hé?


Uhu, coaten ook, dan kan ik aan de opbouw beginnen :D
bedankt uwe drummer ook maar van mij voor alle moeite!

Geplaatst: 15 mei 2008, 15:18
door YamaSam
en zwart toch hé? ze kunnen alle ralkleuren poederen, metallic op aanvraag :wink:

Geplaatst: 15 mei 2008, 20:18
door Yamaha rd50m
mss wat laat, maar uhu, gewoon zwart, de orginele kleur dus

Geplaatst: 15 mei 2008, 21:49
door ginofs1
edje schreef:dunne plaatjes
flexibeler, gaan dus verder open bij een lager toerental. want bij een lagertoern tal heb je minder onder druk. ze sluiten echter niet zo snel, dus gaan ze bij hoge toerentallen zweven. dus geschikt voor brommers met weinig toeren. dus de originele bromfietscilinders (2ru 3e9,2f2,f5b)

dikkere plaatjes
stugger, gaan dus bij een laag toerental niet zo ver open, maar sluiten ook bij hogere toerentallen goed. dus geschikt voor echte toerenmakers als een fs1 of zeta :wink:



sluiten doen ze altijd, ze worden gewoon dicht gedrukt als de zuiger naar beneden gaat. :wink:
dunne plaatjes zijn sneller maar of dat te meten is :roll:
het beste zijn die kunststof plaatjes, en de opening borgings plaatjes wat aan te passen :wink

Geplaatst: 15 mei 2008, 21:59
door ginofs1
YamaSam schreef:zoude we hem niet adviseren zijn segmentkoppen wat in te schuren?
dan ben je zo van heel dat warmloopaffaire verlost denks :?:


yep kijk goed naar je slot speling.
als je een maal een klever hebt gehad dan is het het beste om een hoontje door je cilinder te halen,
en een nieuw zuigertje te pakken .
anders is de kans groot dat je blijft tobben.
ps als je achter wiel blokkeert dan heb je geen klever maar een vast loper :cry:

Geplaatst: 16 mei 2008, 00:20
door Yamaha rd50m
als je kickstart niet trug komt, is dan gewoon die veer wrsl kapot?

Geplaatst: 16 mei 2008, 00:37
door mpro09
of gewoon eraf geschoten

Geplaatst: 16 mei 2008, 00:39
door Yamaha rd50m
wel lastig dat blok openmoet om na te kijken, één van de dage is nakijke

Geplaatst: 16 mei 2008, 08:23
door Triforce
YamaSam schreef:
Triforce schreef:ik heb die van mij uit denemarken laten komen :P had de bestelling de volgende dag binnen 8)
ik zal wel een foto plaatsen van de buitenkant met die mankeringen van mijn f5b

is dat het wedstrijdpaard waar je nu zo aan ligt te moederen?


oow jah sorry ik heb het niet eens door dat ik dit soort dingen do :oops:

Geplaatst: 16 mei 2008, 08:31
door Triforce
hier mijn cilinder

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de bewerkte protuna kop
Afbeelding