Geplaatst: 15 mei 2008, 11:57
zoude we hem niet adviseren zijn segmentkoppen wat in te schuren?
dan ben je zo van heel dat warmloopaffaire verlost denks
dan ben je zo van heel dat warmloopaffaire verlost denks

Yamaha rd50m schreef:weet iemand een manier om stickers trug wit te krijgen, men tank ziet er nog goed uit en de stickers hangen nog goed, alleen hebben de stickers bruine plekken,
ik heb juist een uur zitte schrobbe met dreft en ze worden wel wit, maar dit is echt afzien![]()
iemand een beter manier? (zodat ik zeker niks beschadig?)
Tombo schreef:Omdat er veel meer fabrikanten zijn van FS1 cilindersJe hebt ze ook nog met tum 178 erop, en zonder tum 178 etc
Yamaha rd50m schreef:Yamaha rd50m schreef:weet iemand een manier om stickers trug wit te krijgen, men tank ziet er nog goed uit en de stickers hangen nog goed, alleen hebben de stickers bruine plekken,
ik heb juist een uur zitte schrobbe met dreft en ze worden wel wit, maar dit is echt afzien![]()
iemand een beter manier? (zodat ik zeker niks beschadig?)
Triforce schreef:ik heb die van mij uit denemarken laten komenhad de bestelling de volgende dag binnen
![]()
ik zal wel een foto plaatsen van de buitenkant met die mankeringen van mijn f5b
YamaSam schreef:Yamaha rd50m schreef:Yamaha rd50m schreef:weet iemand een manier om stickers trug wit te krijgen, men tank ziet er nog goed uit en de stickers hangen nog goed, alleen hebben de stickers bruine plekken,
ik heb juist een uur zitte schrobbe met dreft en ze worden wel wit, maar dit is echt afzien![]()
iemand een beter manier? (zodat ik zeker niks beschadig?)
ik weet hier iets op, maar kan er voorlopig niet opkomen!![]()
misschien schiet het me vanmiddag weer tebinnen![]()
btw, straks repetitie, dan haal ik je stukken op, ineens coaten ook toch hé?
edje schreef:dunne plaatjes
flexibeler, gaan dus verder open bij een lager toerental. want bij een lagertoern tal heb je minder onder druk. ze sluiten echter niet zo snel, dus gaan ze bij hoge toerentallen zweven. dus geschikt voor brommers met weinig toeren. dus de originele bromfietscilinders (2ru 3e9,2f2,f5b)
dikkere plaatjes
stugger, gaan dus bij een laag toerental niet zo ver open, maar sluiten ook bij hogere toerentallen goed. dus geschikt voor echte toerenmakers als een fs1 of zeta
YamaSam schreef:zoude we hem niet adviseren zijn segmentkoppen wat in te schuren?
dan ben je zo van heel dat warmloopaffaire verlost denks
YamaSam schreef:Triforce schreef:ik heb die van mij uit denemarken laten komenhad de bestelling de volgende dag binnen
![]()
ik zal wel een foto plaatsen van de buitenkant met die mankeringen van mijn f5b
is dat het wedstrijdpaard waar je nu zo aan ligt te moederen?