Pagina 50 van 99
Geplaatst: 19 feb 2009, 18:47
door Thomash
ja dat vind ik opzich ook wel maar als je een motor heb rijd je er toch nooit meer op. en ik rijd liever motor als brommer liefst heb ik ze natuurlijk beide

Geplaatst: 19 feb 2009, 21:54
door Harms
Waarschijnlijk staat hhet wel in dat boek.
Jammer dat ik het niet kan lezen ,iemand anders mischien die weet hoe lang de blokbouten moeten zijn en hoeveel ik er van elk nodig ben?
Geplaatst: 19 feb 2009, 22:01
door paull
paull schreef:Yamaha rd50m schreef:paull schreef:Wat zouden jullie betalen voor orri tankplaatjes van zo'n streettank? Nieuw ongebruikt....
waarom, heb je er zo eentje?

Nou eigelijk ben ik benieuwd wat ze waard zijn omdat almere 70euro voor immi vraagt. Maare iemand?
Weet iemand gemiddeld de waarde ervan??
Geplaatst: 19 feb 2009, 22:07
door Yamaha rd50m
paull schreef:paull schreef:Yamaha rd50m schreef:paull schreef:Wat zouden jullie betalen voor orri tankplaatjes van zo'n streettank? Nieuw ongebruikt....
waarom, heb je er zo eentje?

Nou eigelijk ben ik benieuwd wat ze waard zijn omdat almere 70euro voor immi vraagt. Maare iemand?
Weet iemand gemiddeld de waarde ervan??
af en toe worden ze wel aangeboden, ik denk dat dat de prijs gemiddeld iets van 120-150 euro is voor een setje, maar kan zijn dat ik er helemaal naast zit...
Geplaatst: 19 feb 2009, 22:56
door Axel
Harms schreef:Waarschijnlijk staat hhet wel in dat boek.
Jammer dat ik het niet kan lezen ,iemand anders mischien die weet hoe lang de blokbouten moeten zijn en hoeveel ik er van elk nodig ben?
Kijk hier eens, denk dat je hier wel alles kan vinden:
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewCat&catId=12
Geplaatst: 19 feb 2009, 23:20
door paull
Yamaha rd50m schreef:paull schreef:paull schreef:Yamaha rd50m schreef:paull schreef:Wat zouden jullie betalen voor orri tankplaatjes van zo'n streettank? Nieuw ongebruikt....
waarom, heb je er zo eentje?

Nou eigelijk ben ik benieuwd wat ze waard zijn omdat almere 70euro voor immi vraagt. Maare iemand?
Weet iemand gemiddeld de waarde ervan??
af en toe worden ze wel aangeboden, ik denk dat dat de prijs gemiddeld iets van 120-150 euro is voor een setje, maar kan zijn dat ik er helemaal naast zit...
donders, wie weet de lengte van die dingen? Hoeveel cm

Geplaatst: 20 feb 2009, 14:09
door Yamaha rd50m
welke modellen hebben roterende inlaat van de fs1?
Geplaatst: 20 feb 2009, 14:13
door Zwepper
van 69 t/m 72 en de laatste modellen
Geplaatst: 20 feb 2009, 14:21
door Yamaha rd50m
Zwepper schreef:van 69 t/m 72 en de laatste modellen
Geplaatst: 20 feb 2009, 15:12
door Andries
Zwepper schreef:van 69 t/m 72 en het laatste model[s]len[/s] de 2RU, een 2RT in Belgie en de 'kermis-fs1'
Geplaatst: 20 feb 2009, 15:15
door Yamaha rd50m
en die oude modellen zijn in holland dan 4-bak en in de rest van de landen 5-bak?
Geplaatst: 20 feb 2009, 15:20
door Andries
volgens mij wel
5-bak in belgie, zwitserland, oostenrijk en japan
4-bak is ook in engeland en frankrijk
duitsland weet ik niet, maar daar vind je bijna geen fs1 (street)
Geplaatst: 20 feb 2009, 15:32
door Niels
In België had je de oude modellen ook gewoon als 4bak...
Sowieso alle landen waar je een FS1 kon kopen als bromfiets hadden de 4bak variant en waar je hem ook kon kopen als lichte motorfiets was het de 5bak variant.
5bak reed trouwens op echt véél meer locaties als alleen Japan en Europa

Geplaatst: 20 feb 2009, 19:48
door Yamaha rd50m
en is er een manier hier je aan de nummer kan zien of het een 4 of 5 bak is? want ze beginne alletwee toch met fs1?
en een 378 kan dus nooit roterende inlaat hebbe normaal gezien?
Geplaatst: 20 feb 2009, 20:09
door Niels
Ja die manier is er, maar dat mag je zelf ontdekken
