Ik heb ook ooit eens rondgevraagd voor velgen, maar dat zijn haast de duurste onderdelen om te laten verchromen.
En als je de oude types hebt met die kleine tekst, dan zul je zien dat je net de pech hebt dat ze die tekst wegslijpen.
bajaboy schreef:voor 250 euro pffff heb gelukkig nog 2 originele velgen staan . alleen 1,40 breed
Tis een keuze die je maakt Eduard of precies zo als in de welbekende folder of het maakt niet zoveel uit .Daarom is er ook een verschil tussen restaureren en restaureren ik zie echt heel weinig toppers (hoeft ook niet) maar dat niet gaan brullen helemaal orgineel zoals in veel advertentie,s staan .....
bajaboy schreef:voor 250 euro pffff heb gelukkig nog 2 originele velgen staan . alleen 1,40 breed
Tis een keuze die je maakt Eduard of precies zo als in de welbekende folder of het maakt niet zoveel uit .Daarom is er ook een verschil tussen restaureren en restaureren ik zie echt heel weinig toppers (hoeft ook niet) maar dat niet gaan brullen helemaal orgineel zoals in veel advertentie,s staan .....
idd hahah zie veel voorbij komen met die teksten, maar dan hoor ik dat is niet en dat is niet en dan denk ik alweer van pfffffffff .
maar ja als leek van een merk trap je er in he daar doelen ze op de kenners zien het toch wel.
of je gaat voor eigen smaak of origineel en een beetje is er niet.
je hebt ook niet een beetje suiker,aids je hebt het of niet .
idd hahah zie veel voorbij komen met die teksten, maar dan hoor ik dat is niet en dat is niet en dan denk ik alweer van pfffffffff . maar ja als leek van een merk trap je er in he daar doelen ze op de kenners zien het toch wel. of je gaat voor eigen smaak of origineel en een beetje is er niet. je hebt ook niet een beetje suiker,aids je hebt het of niet .
Haha inderdaad je hebt het of hebt het niet In de Uk houden ze hele verkiezingen voor FS1 en andere klassiekers en weet je dat in sommige niet eens een binnenboel zit dus krukas enz enz .
Zijn alleen showobjecten !