ik zou de uitlaat poort op 26mm hoogte zetten en de spoelers wat iets groter maken,
de rij eigenschap van een F5B is veel kracht onderin maar boven in helemaal niks, ik heb het zelf gecompenseerd om mijn uitlaat poort wat hoger te zetten en iets verbreed en de spoelers heel iets groter gemaakt niet heel veel,
Triforce schreef:ik zou de uitlaat poort op 26mm hoogte zetten en de spoelers wat iets groter maken,
de rij eigenschap van een F5B is veel kracht onderin maar boven in helemaal niks, ik heb het zelf gecompenseerd om mijn uitlaat poort wat hoger te zetten en iets verbreed en de spoelers heel iets groter gemaakt niet heel veel,
en waar woon je ongeveer
wat is iets praaten we dan gewoon over 1mm ? heeft u fotos ? dat ik het niet verkeert doe ik heb niet zo veel evaring
en welke kant moet ik mijn roteerende inlaat uit vreesen ?
de uitlaat poort kan je uitvijlen vanaf de uitlaat wartel (dit gaat het makkelijkste met een dremel) en dan zo precies mogelijk te werk gaan, ik heb het zelf 1 keer gedaan en het was me gelukt gelukkig, ik rij nu trouwens op de membraam blok ik heb mijn schijf blok aan de kant liggen wegens onderhoud.
Triforce schreef:de uitlaat poort kan je uitvijlen vanaf de uitlaat wartel (dit gaat het makkelijkste met een dremel) en dan zo precies mogelijk te werk gaan, ik heb het zelf 1 keer gedaan en het was me gelukt gelukkig, ik rij nu trouwens op de membraam blok ik heb mijn schijf blok aan de kant liggen wegens onderhoud.
oke ja ik baaler gewoon over dat ik het gevoel heb dat ik geen kompresie heb maar al ik in mijn 1 de dijk regt om hoog op trek dan doe ik dat weer stukke makelijker dan andere brommer die mij weer makelijk kwijt rijden tegen wint ik vindat zo gek
tja de F5B is echt een koppel cilinder maar geen toeren beest, maar wat wel weer het voordeel is dat je de uitlaat poort kan verhogen om meer kracht boven in te krijgen, maar nog steeds genoeg kracht onderin behouden om enorm snel weg te trekken
kan jij fotos ontvangen via 06 nummer want ik geb nog een oude 49cc liggen dan kan ik laaten zien hoe mijn zilinder op het doodebovent punt stopt en het onderste punt want volgens mij klopt dat ook niet
Triforce schreef:zet anders de foto(s) hier op als het kan
ik kan het niet op mijn pc zetten maar idd hij stopt een dikke mm onder de rant muschien wel 2mm maar altie helemaal onderin staat staat hij ook nog een mm 1/2 voor mijn inlaat poort en dat hout tog ook alles teggen en voor meer kompresie moet mijn zuiger tog hoger komen en diepper ? dat hij meer inlaat krijgt en meer kompresie boven aan altie mooi afsluit ? ik zat er al aan te denken om dat niemant mij daar mee kon helpen om mijn cilinder op de frees bank op school te zette ? toen kreeg ik de reaksies dat het geen goed iedee was
je kan in iedergeval 1mm van de cilinder afhalen alleen ik zou het van de bovenkant doen, maar je zuiger hoeft niet dieper te komen want dat gaat niet, maar om meer inlaat te krijgen zou je je spoelpoorten wat kunnen gaan vergroten maar niet te groot want dan kan het verkeerd gaan