Pagina 6 van 100
					
				
				Geplaatst: 10 nov 2006, 08:24
				door Niels
				Handyman schreef:70/80 de top...
Dat staat ook in de folders voor deze cilinder  

 Leuk dat het dan nog ook echt klopt en niet een waarde is voor een ritje met een mini jappanner berg af ofzo  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 nov 2006, 09:05
				door Tombo
				over welke cilidner gaat t dan 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 nov 2006, 19:39
				door Jelle
				snelle fs1
dankje handy
dat ik in 3de 60 kan na 500Km is ook geod dat je dta zegt
dan hou ik me nu wat rustig..
spoeier maat groter:  dat regel ik morgen even.
gasnaald op hoogste stand:   is dat dan het hoogste groefje?
rijker mengen: doe ik al, per tankbeurt kieper ik 50ml extra in tank..
opschuren, brrr ,
waarom izt er  nu niemand in de burt die wat van fs1's kent die me kan helpen, soms moet je het met je eiegn  ogen kunnen zien vooraleer je oordeelt 
nu moet ik vertrouwen op mijn 'kennis' ^^
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 nov 2006, 20:01
				door Tombo
				een originele fs1 (van yamaha) of een imi?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 nov 2006, 20:59
				door Niels
				origineel...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 nov 2006, 12:13
				door Jelle
				inderdaad origineel ...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 nov 2006, 17:06
				door Jelle
				ok, op handy's aanraden heb ik net 130 spoeier gestoken ipv 120
(120 was letterlijk kleinere spoeier dan 130, die was iets langer)
gasnaald standje hoger gezet, staat op 2dehoogste nu.
(bijna circlipje gemold)
effe afgesteld,
nu rijdt hij goed
komt in eerste niet zo snel op gang, maar kheb nergens nog gepruttel.
nu kwestie van inrijden, en daarna doortrekken,
ik reed net 60 zonder echt hoog in toeren te gaan (ik reed nooit echt in powerband!!)
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 nov 2006, 17:26
				door Tombo
				maar tussen de 70/80 km/h zit wel een verschil 

 moet tochw el meer uit te halen zijn als 80 km/h? Als ik de verhalen zo hoor van verschillende mensen
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 nov 2006, 17:29
				door Jelle
				mijne meer dan 80?
zou wel lekker zijn 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 nov 2006, 18:03
				door edje
				een hoge uitlaat past niet icm plastic 2f2 kappen, dat weet ik. maar wat moet je doen om het pas te maken?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 nov 2006, 18:05
				door Jelle
				ander kapje kopen?
eentje waar een uitsparing is voor een hoge uitlaat
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 nov 2006, 18:48
				door edje
				dat begrijp ik, maar mischien kun je met een kleine aanpassing de 2f2 kappen houden die ik toch eigelijk ook wel mooi vind. bovendien zijn die deukkapjes aardig aan de prijs?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 nov 2006, 18:58
				door Tombo
				volgens mij past 't wel, het past iig zowiezo met 2RU plastic kappen, mss dat 2F2/1j5 kappen idd niet passen
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 nov 2006, 15:24
				door Martijn
				Iemand ervaring bij leertouwer ?
Alsin het ruilen van onderdelen ? ik heb hier een RD voorwiel, het is enkel de verkeerde (past wel maar ik vind m niet mooi (A)). Ik zou m graag willen ruilen, desnoods betaal ik nog wel bij ...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 12 nov 2006, 16:31
				door edje
				Tombo schreef:volgens mij past 't wel, het past iig zowiezo met 2RU plastic kappen, mss dat 2F2/1j5 kappen idd niet passen
ow, dat wist ik niet. ik dacht dat het met alle plastic kappen niet past. iemand ervaring met een hoge uitlaat en 2f2 kappen?? kunnen ze de warmte eignlijk wel aan?