kleuren street
-
- Site Admin
- Triforce
- 2500km gereden
geo schreef:Lukas251 schreef:vette street geo!
hoe snel gaat dat ding dan?![]()
ik vind dat blauw echt een van de vetste kleuren voor de street, dat groenig zoals die van dat filmpje uit amerika is ook vet
85+
Grt
Geo
voor een 80cc he, ik had het net nagekeken hoeveel cc dat ding nou had, maar dat is dus 80cc
Triforce schreef:geo schreef:Lukas251 schreef:vette street geo!
ik vind dat blauw echt een van de vetste kleuren voor de street, dat groenig zoals die van dat filmpje uit amerika is ook vet
85+
Grt
Geo
voor een 80cc he, ik had het net nagekeken hoeveel cc dat ding nou had, maar dat is dus 80cc
nee man 50 cc, maar uitsluitsel hierover kan ik pas geven als ik er de cilinder afgahaald heb. als het zover is laat ik wel een berichtje.
Grt
Geo
- Triforce
- 2500km gereden
geo schreef:Triforce schreef:geo schreef:Lukas251 schreef:vette street geo!
85+
Grt
Geo
nee man 50 cc, maar uitsluitsel hierover kan ik pas geven als ik er de cilinder afgahaald heb. als het zover is laat ik wel een berichtje.
Grt
Geo
de merkt naam van dat ding is yamaha g7s en dat is een 80CC

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Triforce schreef:geo schreef:Triforce schreef:geo schreef:Lukas251 schreef:vette street geo!
85+
Grt
Geo
Grt
Geo
de merkt naam van dat ding is yamaha g7s en dat is een 80CC![]()
![]()

rise and shine schreef:Niels schreef:Ik zie een Japanse street
En ik weet waar die vandaan komt, want er is maar 1 Nederlander die Japanse FS1's importeert
Vet!
ik hoop stiekem niet dat dat soort dingen een NL kenteken hebben, want dr zijn er al zo veel verloren gegaan na de invoer, en dan worden ze nu ook nog eens maximaal afgevoerd naar belgië( wel leuk voor de belgen onderons natuurlijk
)
volgen de week wordt er nog wel iets anders van Nederland naar Belgie afgevoert

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
geo schreef:rise and shine schreef:Niels schreef:Ik zie een Japanse street
En ik weet waar die vandaan komt, want er is maar 1 Nederlander die Japanse FS1's importeert
Vet!
ik hoop stiekem niet dat dat soort dingen een NL kenteken hebben, want dr zijn er al zo veel verloren gegaan na de invoer, en dan worden ze nu ook nog eens maximaal afgevoerd naar belgië( wel leuk voor de belgen onderons natuurlijk
)
volgen de week wordt er nog wel iets anders van Nederland naar Belgie afgevoert![]()
![]()
je maakt het altijd zo spannend

nog eens naar dezelfde, of bij iemand anders iets halen?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden