NIX schreef:Ook een B8. B7 is eigenlijk alleen voor langzame cilinders en 10mm. B6 voor hetzelfde maar dan ook nog met begrenste uitlaat.
B9 is zelden nodig en als ie nodig is, praat je over een motor die op straat niet echt rijdbaar is.
Ofwel: je moet bijna altijd een B8 hebben.
ik rij eigenlijk al heel lang met een B7... kan dat problemen geven?
Blijkbaar niet.
je koppeling kan er spontaan van uit elkaar vallen
ja blijkbaar,
wel nix, ik rij al ong 3500 km met een B7HS....
is wel al 2keer vastgelopen, maar dat kwam normaal door de oliepomp of kan de bougie er ook iets mee te maken hebben?
en van pingelen heb ik geen last
ik heb hier een imi f5b 60cc cilinder liggen waar een beetje vliegroest op zit, nog niet ingevreten, gewoon oppervlakking, ook in de cilinder. Kan ik die gewoon lichtjes schoon schuren met een heel fijn schuurpapiertje?
Om volgende roest te voorkomen als hij op t schap ligt even invetten?
Camiel schreef:ik heb hier een imi f5b 60cc cilinder liggen waar een beetje vliegroest op zit, nog niet ingevreten, gewoon oppervlakking, ook in de cilinder. Kan ik die gewoon lichtjes schoon schuren met een heel fijn schuurpapiertje?
Om volgende roest te voorkomen als hij op t schap ligt even invetten?
yep, wel met waterproof schuurpapier he
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.