Pagina 6 van 9
					
				
				Geplaatst: 09 okt 2011, 15:28
				door ginofs1
				almere is best wel top, en ze hebben bijna alles  

 
			
					
				
				Geplaatst: 09 okt 2011, 20:41
				door miran72
				Joh, ben je niet lekker Gino
Als je kritiek pleuren ze je er uit, word nog helemaal eng van die man.
Dat jij toevallig goed kan opschieten met die man komt door jij veel connecties heb op het forum dan is ie ietwat voorzichtiger met jou, voor de rest hebt die man niks met je en  niks met  liefhebbers die beetje aanmerkingen hebben op zijn prijs/kwaliteit beleid.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 okt 2011, 20:48
				door ginofs1
				Meestal gaat het dan om imitatie onderdelen die tegen vallen.
Maar ja imitatie is geen origineel en dus ook van minder kwaliteit.
Is er iets mis met je bestelling dan lost hij dat wel op, maar van imi kan hij geen ori maken.
Gr gino
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 okt 2011, 21:29
				door Twowheeler
				ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad, ookal heb ik er niet extreem veel gekocht
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 okt 2011, 21:48
				door the_destroyers
				Ik ook niet, bestel er altijd. 
Altijd vriendeljk en behulpzaam.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 okt 2011, 22:31
				door marco
				Ik heb er ook geen problemen mee gehad maar een paar dingen gekocht daarzo.
Maar meer door ervaringen van anderen heb ik er geen hoge pet van op.
Ook ben ik wel eens een hele avond bezig geweest met een fs1 die door hun opgebouwd was.
Wat een prutswerk was dat zeg die fs1 liep echt voor geen meter.
Met de juiste onderdelen erop en na wat afstelwerk liep die als een trein.
ginofs1 schreef:van imi kan hij geen ori maken.
Hij kan wel imi als ori verkopen.
 
			
					
				
				Geplaatst: 10 okt 2011, 01:20
				door fs1man
				mpro09 schreef:wist je dat ik de heletijd kogelgaten lees 

 
was ik toch niet de enige lees ook voordurent kogelgaten 

 
			
					
				
				Geplaatst: 18 okt 2011, 17:22
				door bas
				Het Fs1-team heeft me het geld teruggestort, ik heb de cylinder teruggestuurd met de zuiger die op de foto staat. Ze maken er dus verlies op, en hadden ook evengoed tegen mij kunnen zeggen dat ik dood kan vallen, of die cylinder ergens doen waar de zon niet schijnt...
maar ja, ik had al gedreigd met koelgaten he...
 
 
  
 
			
					
				
				Geplaatst: 18 okt 2011, 17:43
				door marco
				Ze waren bang voor kogelgaten 

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2011, 15:16
				door NIX
				bas schreef:Ik moet zeggen dat ik een heel schappelijk antwoord heb gehad van het FS1team Almere, ik kan de 70cc set terugsturen, en krijg als ze het ontvangen hebben mijn geld terug.
Dat vind ik nou stijl!
Blijkbaar beginnen ze het te leren. Nu moeten ze nog leren dat klanten geen testbank zijn.
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2011, 15:39
				door bas
				NIX schreef:Blijkbaar beginnen ze het te leren. Nu moeten ze nog leren dat klanten geen testbank zijn.
Haha, goeie, en nee ik ben inderdaad geen testbank. Ondanks nette afwerking van dit probleem baal ik er wel van dat de hele zomer naar de gallemiezen is gegaan met een brommer die elke 2 km warmliep, waar ik dus eigenlijk niets aan had. 
Met de Athene Eurocylinder heb ik geen enkel probleem met warmlopen. Beter gerichte spoelpoorten in combinatie met betere koel-eigenschappen maken het een lekker pk-monstertje 

 . Volgend jaar ga ik verder met kuipje en clip-ons en race expansie. Zijn er in Nederland (regio Nijmegen) races voor dit type?
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2011, 15:45
				door henkie22222
				Laatst (4/5 maanden terug) waren er in Overasselt classic tt races met een open 50cc klasse. Er was grote kans dat er volgend jaar weer een zou komen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2011, 16:00
				door bas
				mooi, ik hou het in de peiling!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2011, 16:35
				door Tombo
				Denk alleen dat je weinig kans maakt. Sowieso mag je dan niet meedoen in de 50cc klasse
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2011, 16:41
				door henkie22222
				Het mooie aan die race was dat het niet ging om wie de snelste tijd had maar om wie de meest consequente tijden had. Was anders een beetje krom geweest aangezien alle motoren uit andere tijdperken kwamen.