Ik dacht dit al. Er zijn er zat die zonder velglint de band monteren Wat ik ook al eens deed,een dikkere binnenband monteren,was het probleem ook opgelost.
Pa_Tombo schreef:Ik dacht dit al. Er zijn er zat die zonder velglint de band monteren Wat ik ook al eens deed,een dikkere binnenband monteren,was het probleem ook opgelost.
dat zou mischien het probleem kunnen zijn er zit een 300 band op maar de binnenband is voor 2.50-2.75
volgens die fietsenmaker kon dat best.
ik ga morgen kijken of ik een 3.00 binnenband kan scoren
bedankt pa tombo
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Dat ik door onbekende oorzaak last heb van mijn rechter elleboog
Kan mijn arm niet meer strekken, en niet meer naar boven schakelen in de auto
Heb er alleen maar een voorvork tegenaan gestoten, weet het verder ook niet
Nu maar ingetaped.. Flinke pijn
Jeti schreef:Dat ik door onbekende oorzaak last heb van mijn rechter elleboog Kan mijn arm niet meer strekken, en niet meer naar boven schakelen in de auto Heb er alleen maar een voorvork tegenaan gestoten, weet het verder ook niet Nu maar ingetaped.. Flinke pijn
Flink laten rusten, ellebogen zijn delicaat.
En mss es naar de (hoe zeggen jullie dat nu weer) "fysio" gaan?
Jeti schreef:Dat ik door onbekende oorzaak last heb van mijn rechter elleboog Kan mijn arm niet meer strekken, en niet meer naar boven schakelen in de auto Heb er alleen maar een voorvork tegenaan gestoten, weet het verder ook niet Nu maar ingetaped.. Flinke pijn
Flink laten rusten, ellebogen zijn delicaat. En mss es naar de (hoe zeggen jullie dat nu weer) "fysio" gaan?
Ja idd, dat moet je wel even in de gaten houden hoor jet!
even info gezocht over tennis- en golfarm.. Lijkt er wel op inderdaad
heb natuurlijk afgelopen 3 weken zowat fulltime geschuurd en gespoten.. vind het alleen vreemd dat ik er nu ineens zo een last van heb.
nu ook maar in de mitella om wat rust te geven schiet alleen niet echt op, want ik ben kasten aan het uitmesten en spullen aan het opruimen in Dieren..
Met deze oefeningen kun je de pijn er soms weer uitgeduwd krijgen: http://www.tenniselleboog.nl/oefeningen.html Vooral de oefening die de middelste man met de zwarte broek doet hielp bij mij enorm.