de politie, je vriend
-
- 2500km gereden
-
- 100km gereden
Mijn FS1 is vroeger 3x in beslag genomen,1 keer omdat ik geen fiets kettinkje er op had,het heeft heel veel moeite en een advocaat gekost om hem terug te krijgen,het was immers een motor volgens hun terwijl ding standaard was reed maar 43,en de andere keer was ie wel opgevoerd en stonden ze in eens naast me, ik had net vol pit 85 gereden, en stond met een vriend te praten,toen ik hem terug kreeg was het wel jofel dat Termaat Yamaha dealer schuin tegenover Politieburo zat,toen ik hem weer terug kreeg,was natuurlijk het snelle spul verwijderd,ik liep de kelder uit van het Politieburo en naar Termaat en kocht daar alle snelle spullen,en reed weer opgevoerd vrolijk verder.
:lolOok had ik een van de eerste 1j5 met schijfrem in Nijmegen,en had de orginele cylinder,snelle ,pijp,16mm membraam en 14 tands ,en werd aangehouden en in beslag genomen,bleek dat op cylinder 58cc stond naast uitlaatpoort,dus fabrieksfoutje daarom liep ding met die combinatie 75,normaal 60 vond m al behoorlijk snel. 

-
- 100km gereden
Dat ik het niet weet,ik kreeg hem zo af fabriek,het was het eerste type dx en er stond dacht ik 257 op de cylinder,maar zeker weten doe ik het niet meer na 32 jaar wel dat die cylinder af fabriek er op zat en in beslag werd genomen........mischien mensen hier op het forum wel 58cc er stond er bij de uitlaatpoort in het klein,die zo,n cylinder kennen.
Ik heb nog wel een verhaaltje.
Ik rij zins een maand met mijn brommer iedere ochtend het zelfde stukje.
En dat krijgt de politie op den duur door.
Ik ree vorige week woensdag over een landweggetje en daar naast heb je een weiland en daar naast heb je een auto weg.
dus ik reed daar 80 zie ik naast me een politie bus even hard als mij rijden over die auto weg. Toen dacht ik al shit die hebben mij door.
Even later kwam langs een melkfabriek en daar kan je binnen door. en dan kom je bij die auto weg uit. Dus dat weggetje nam ik maar
want voorbij die melkfabriek heb je een kruising daar ging ik maar niet langs want daar kwam ik dan de politie zeker weten tegen.
Ik dacht van weg wezen hier. Dus ik ging maar weer terug maar dan over die auto weg. Kijk ik naast mij zie ik die Politie bus over die landweg heen rijden.
Toen ben ik maar een dorp in gereden en bij een kameraad van mij op bezoek gegaan. Even een tijdje gewacht.
Ik ree vorige week woensdag over een landweggetje en daar naast heb je een weiland en daar naast heb je een auto weg.
dus ik reed daar 80 zie ik naast me een politie bus even hard als mij rijden over die auto weg. Toen dacht ik al shit die hebben mij door.
Even later kwam langs een melkfabriek en daar kan je binnen door. en dan kom je bij die auto weg uit. Dus dat weggetje nam ik maar
want voorbij die melkfabriek heb je een kruising daar ging ik maar niet langs want daar kwam ik dan de politie zeker weten tegen.
Ik dacht van weg wezen hier. Dus ik ging maar weer terug maar dan over die auto weg. Kijk ik naast mij zie ik die Politie bus over die landweg heen rijden.
Toen ben ik maar een dorp in gereden en bij een kameraad van mij op bezoek gegaan. Even een tijdje gewacht.

- Triforce
- 2500km gereden
Sjoerd92 schreef:Ik heb nog wel een verhaaltje.
Moet je maar hopen dat ze je kenteken niet hebben genoteerd

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1000km gereden