Moet je kijken wat ik gekocht heb! 2.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
Niels schreef:Als het dan toch in de details zit, waarom restaureert niemand dan een FS1 met de originele bouten enzo?![]()
Omdat orgineel niet wil zeggen dat dat het mooiste is

Ik vind zo'n deukkapje zonder zo'n tankje (zal dus vooral door die dop kome) mooier, ookal is 't mischien niet orgineel

Ligt er uiteraard aan wat de bedoeling is van de brommer, ori bouwe of samenraapsel

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
Aad schreef:Niels schreef:Als het dan toch in de details zit, waarom restaureert niemand dan een FS1 met de originele bouten enzo?![]()
Omdat orgineel niet wil zeggen dat dat het mooiste is![]()
hehehe
Ik vind zo'n deukkapje zonder zo'n tankje (zal dus vooral door die dop kome) mooier, ookal is 't mischien niet orgineel![]()
Ligt er uiteraard aan wat de bedoeling is van de brommer, ori bouwe of samenraapsel
Hoezo is dat niet mooi dan?
Ik vind een mooie afgeronde boutkop veel mooier dan een RVS boutkop die veel te groot is (geen Japanse maat) en waar het nieuwe testament aan tekst op staat

- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
Niels schreef:Aad schreef:Niels schreef:Als het dan toch in de details zit, waarom restaureert niemand dan een FS1 met de originele bouten enzo?![]()
Omdat orgineel niet wil zeggen dat dat het mooiste is![]()
hehehe
Ik vind zo'n deukkapje zonder zo'n tankje (zal dus vooral door die dop kome) mooier, ookal is 't mischien niet orgineel![]()
Hoezo is dat niet mooi dan?
Ik vind een mooie afgeronde boutkop veel mooier dan een RVS boutkop die veel te groot is (geen Japanse maat) en waar het nieuwe testament aan tekst op staat
Hmm hier stopt mijn kennis

- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 500km gereden