wiebo schreef:Ja je zou denken een grotere sproeier, wat zegt idd je bougie? Ikzelf rijdt nu met een 170 sproeier met een Parmakit. Volgens een aantal mensen onmogelijk en zou het minimaal een 200 moeten zijn. Maar zelfs met 180 verzuipt hij giga. Het blijft dus steeds weer anders. Mocht die van jou op een grotere wel lopen zonder te verzuipen dan zou ik dat doen en dus voor een beetje meer zekerheid kiezen.
dat licht eraan welke kop je op de parmakit hebt zitten,
met mijn z1 heb ik zowiezo een 190 sproeier nodig want anders blijft mijn bougie grijs a wit aanslaan,
en met mijn athena heb ik al helemaal een grotere sproeier nodig,
ik ga zelf morgen een grotere sproeier erin doen want hij trekt hem nog niet helemaal lekker door boven in de toeren wat hij eerst wel deed met mijn aangepaste F5B(grotere uitlaatpoort 2mm breder 1mm omhoog, cilinder zelf vanaf de bovenkant afgevlakt 1mm en de spoelpoorten groter gemaakt)