Pagina 52 van 100

Geplaatst: 02 mei 2008, 20:48
door Jelle
gek :p
dat is de huidige stand nu :D gaat best snel

Geplaatst: 02 mei 2008, 20:52
door Axel
Oooooooowww toch wel :lol:

Geplaatst: 03 mei 2008, 17:20
door pee67
Net ff een ritje gemaakt van 80 km
liep aardig, moet alleen iets doen aan
een ander srpoeier denk ik
na een tijdje rijden gaat het stationair
best hoog in de toeren, met choke uitgetrokken blijft
die laag stationair in de toeren

heb nu 60 cc, 16 mikuni, en 150 sproeier
zou 170 of 190 beter zijn?

Geplaatst: 03 mei 2008, 18:07
door wiebo
Wat voor een 60cc heb je?

Geplaatst: 03 mei 2008, 18:15
door Yamaha rd50m
vandaag de pocketbike uit elkaar gehaald, vlotter werkte niet goed meer, hopelijk nu opgelost,
alles aan die brommer is echt veel t eklein :P

Geplaatst: 03 mei 2008, 18:36
door pee67
wiebo schreef:Wat voor een 60cc heb je?


een Z1 cilinder

Geplaatst: 03 mei 2008, 19:35
door edje
dan lijkt me dat een sproeier 180 of zo beter in de buurt komt :wink:

wat zegt je bougie?

Geplaatst: 03 mei 2008, 19:39
door Triforce
ik zou richting de 190 gaan wegens zijn hoge powerband

Geplaatst: 03 mei 2008, 19:49
door wiebo
Ja je zou denken een grotere sproeier, wat zegt idd je bougie? Ikzelf rijdt nu met een 170 sproeier met een Parmakit. Volgens een aantal mensen onmogelijk en zou het minimaal een 200 moeten zijn. Maar zelfs met 180 verzuipt hij giga. Het blijft dus steeds weer anders. Mocht die van jou op een grotere wel lopen zonder te verzuipen dan zou ik dat doen en dus voor een beetje meer zekerheid kiezen.

Geplaatst: 03 mei 2008, 19:52
door Lukas251
vandaag ritje gemaakt zo'n 120km :D
even naar Nederland gereden :)

Geplaatst: 03 mei 2008, 20:24
door Axel
Vandaag weer 50 km de zuiger ingereden. Paar keer tot 55 km/u opengetrokken, gaat allemaal lekker :)

Geplaatst: 04 mei 2008, 00:20
door Triforce
wiebo schreef:Ja je zou denken een grotere sproeier, wat zegt idd je bougie? Ikzelf rijdt nu met een 170 sproeier met een Parmakit. Volgens een aantal mensen onmogelijk en zou het minimaal een 200 moeten zijn. Maar zelfs met 180 verzuipt hij giga. Het blijft dus steeds weer anders. Mocht die van jou op een grotere wel lopen zonder te verzuipen dan zou ik dat doen en dus voor een beetje meer zekerheid kiezen.


dat licht eraan welke kop je op de parmakit hebt zitten,
met mijn z1 heb ik zowiezo een 190 sproeier nodig want anders blijft mijn bougie grijs a wit aanslaan,
en met mijn athena heb ik al helemaal een grotere sproeier nodig,

ik ga zelf morgen een grotere sproeier erin doen want hij trekt hem nog niet helemaal lekker door boven in de toeren wat hij eerst wel deed met mijn aangepaste F5B(grotere uitlaatpoort 2mm breder 1mm omhoog, cilinder zelf vanaf de bovenkant afgevlakt 1mm en de spoelpoorten groter gemaakt)

Geplaatst: 04 mei 2008, 02:10
door rise and shine
Zo vandaag eerst een ritje gemaakt naar duitsland, ging heerlijk in dit weer 8)

toen ik weer thuis was bedacht ik me dat het wel leuk was om de dax te verlagen aan de achterkant, dus de fs1 veren er op gezet :D
Maar toen ik daar mee bezig was kwam ik tot de ontdekking dat mijn achterbrug zo krom was als een banaan :(

Dus die heb ik met behulp van Jeroen weer 'recht' gebeunt :lol: en het rijd heerlijk 8)

Morgûh eens een voor en na fototje posten :P

Geplaatst: 04 mei 2008, 09:22
door pee67
edje schreef:dan lijkt me dat een sproeier 180 of zo beter in de buurt komt :wink:

wat zegt je bougie?


Tja, het rare is dat de bougie mooi koffiebruin is :shock:

Geplaatst: 04 mei 2008, 09:30
door Triforce
dat wil nog niks zeggen van dat hij mooi loopt