Tombo schreef:Niet mee de jongste van iets zijn 4-life. Op de basisschool/middelbare school/HTS Werktuigbouwkunde was ik de jongste. Nu gelukkig niet meer
Ik zat op de MTS bij de oudsten, en nu op VAVO VWO ook. Dat is ook niet alles, tussen de kinderen zitten.
wist je dat net thuis van een midweekje zeeland
wist je dat toch aardig wat gereden
wist je dat aardig wat bier
wist je dat bijna niet geslapen
wist je dat macaroni in bier niet lekker is
wist je dat kom je thuis loopt er een puppi rond
wist je dat mijn broertje een hond heeft gehad
wist je dat echt een lomp geval
Tombo schreef:Niet mee de jongste van iets zijn 4-life. Op de basisschool/middelbare school/HTS Werktuigbouwkunde was ik de jongste. Nu gelukkig niet meer
Ik zat op de MTS bij de oudsten, en nu op VAVO VWO ook. Dat is ook niet alles, tussen de kinderen zitten.
Huh? Zit jij nu nog op het VWO? Of wtf is VAVO?
volwassene onderwijs ofzo, kan ik ook naar toe als ik he tniet gehaald heb
Huh? Zit jij nu nog op het VWO? Of wtf is VAVO?
volwassene onderwijs ofzo, kan ik ook naar toe als ik he tniet gehaald heb