Pagina 53 van 100
Geplaatst: 24 aug 2012, 21:44
door joosie1234
koppelingskabel gebroken

Zonder koppelen naar huis

Geplaatst: 25 aug 2012, 12:35
door BelgMattijs
Ik kom thuis van het werk en wil men naftkraantje dichtdraaien, maar ineens vliegt het hendeltje eraf

Gevolg: Benzine loopt er onhoudbaar langs alle kanten uit. Gelukkig kwam mijn vader snel redding brengen met een emmer. Toch een goede liter kwijt vrees ik
Kraantje hangt er intussen weer aan, maar ik ga me er toch een nieuw aanschaffen want de schroefdraad van het hendeltje heeft zijn beste tijd gehad.
Geplaatst: 25 aug 2012, 13:59
door Camiel
brak
Geplaatst: 27 aug 2012, 10:49
door Jeti
Na de vooraankondiging nu de echte boete uit DL binnen gekregen..
72 (na correctie) waar je 50 mocht
boete van 80 euro
20 euro administratiekosten (denk ik? gebühr??)
en 4,60 auslagen verwaltung, wat het ook mag zijn.
Ach ja, kan gebeuren, was een leuk weekendje Xanten!
En volgende keer meteen volop in de rem bij het zicht van een 50-bord.. Want die gasten zetten de flitspalen meteen erachter.
En verder.. Ziek
Overgegeven, maar blijf misselijk. Verder zweten, rillingen, warm, koud, duizelig, darmkrampen, en iets verhoging.
Dus is een dagje op bed..
Maar komt ook wel weer goed!
Geplaatst: 27 aug 2012, 11:05
door Tombo
Gewoon een brief terugsturen in het Nederlands, dat je geen Duits kan en dat je graag een vertaling wilt. Met een beetje geluk hoor je er niks meer van
Geplaatst: 27 aug 2012, 11:10
door Jeti
Er zit een Nederlandse brief bij, dus dat gaat helaas niet op..
Denk dat iets teveel mensen dat deden, want hoor het van alle kanten

Geplaatst: 27 aug 2012, 11:23
door Laars
Jeti schreef:En verder.. Ziek

Overgegeven, maar blijf misselijk. Verder zweten, rillingen, warm, koud, duizelig, darmkrampen, en iets verhoging.
Dus is een dagje op bed..
Maar komt ook wel weer goed!
Komt dat nou alleen maar van die ene welkomstzoen van zaterdag

Geplaatst: 27 aug 2012, 11:49
door Jeti
Ja, m'n lichaam raakt er helemaal overstuur van!
Geplaatst: 27 aug 2012, 14:47
door jeroenvans
Jeti schreef:Nou, het probleem was dus dat het nog in de garantie zou zitten toen ik hem kocht. Heb hem eerst 4 mnd geschorst omdat ik een lease auto had bij tijdelijk werk, en sindsdien ben ik eigenlijk aan het wachten op de monteur. Die het gratis zou repareren. Maar die dus ineens geen tijd blijkt te hebben.
Anders was ie allang gefixt of verkocht met meer keuring dan 2 weken.
Is trouwens gewoon een standaard 1400 motor. Maar je schijnt ook weer verschillende soorten te hebben vertelde Bonne me laatst.
Ik kan wel opzoeken hoe en wat precies, maar ik ga het toch niet in m'n eentje doen..
dan heb je waarschijnlijk een kop uit mexico... die kunnen niet tegen lpg en aardgas... de oplossing is dezelfde kop, maar dan in duitsland gefabriceerd, zoeken en monteren. en verder MOET je op tijd de bouten natrekken... zeker als je op lpg rijdt of gaat rijden.
Geplaatst: 27 aug 2012, 14:54
door Jeti
jeroenvans schreef:dan heb je waarschijnlijk een kop uit mexico... die kunnen niet tegen lpg en aardgas... de oplossing is dezelfde kop, maar dan in duitsland gefabriceerd, zoeken en monteren. en verder MOET je op tijd de bouten natrekken... zeker als je op lpg rijdt of gaat rijden.
Geen idee, de politie heeft er de eerste 80.000 km mee op LPG gereden. Daarna is het eruit gegaan. Vorig jaar begon hij koelvloeistof te verbruiken, werd verholpen door het vervangen van de koppakking.
De kopbouten zijn een paar weken na het vervangen van de koppakking weer aangedraaid, maar het probleem werd nog steeds alleen maar erger. Nu stroomt het er gewoon uit, ookal rijd je maar een klein stukje. En de temperatuur loopt te hoog op.
Kortom: hij is op.
Er komt ook geen andere auto, dus ben voorlopig even van auto-gezeik af!
Geplaatst: 27 aug 2012, 14:58
door eriks
Jeti schreef:jeroenvans schreef:dan heb je waarschijnlijk een kop uit mexico... die kunnen niet tegen lpg en aardgas... de oplossing is dezelfde kop, maar dan in duitsland gefabriceerd, zoeken en monteren. en verder MOET je op tijd de bouten natrekken... zeker als je op lpg rijdt of gaat rijden.
Geen idee, de politie heeft er de eerste 80.000 km mee op LPG gereden. Daarna is het eruit gegaan. Vorig jaar begon hij koelvloeistof te verbruiken, werd verholpen door het vervangen van de koppakking.
De kopbouten zijn een paar weken na het vervangen van de koppakking weer aangedraaid, maar het probleem werd nog steeds alleen maar erger. Nu stroomt het er gewoon uit, ookal rijd je maar een klein stukje. En de temperatuur loopt te hoog op.
Kortom: hij is op.
Er komt ook geen andere auto, dus ben voorlopig even van auto-gezeik af!
Wat voor Hanomag is dat precies Jeti mijn buurman is ook altijd bezig aan zijn Hanomag kan eens vragen ......??
Geplaatst: 27 aug 2012, 15:00
door the_destroyers
Dit gaat over de volkswagen golf denk ik...

Geplaatst: 27 aug 2012, 15:25
door eriks
the_destroyers schreef:Dit gaat over de volkswagen golf denk ik...

oooo ok

Geplaatst: 27 aug 2012, 16:17
door Jeti
eriks schreef:Wat voor Hanomag is dat precies Jeti mijn buurman is ook altijd bezig aan zijn Hanomag kan eens vragen ......??
Hanomag F40, maar daar heb ik inderdaad geen problemen met het motortje.
Geplaatst: 27 aug 2012, 19:46
door bajaboy
zie ik een leuke tankset gaat onze peter er weer overheen grrrrrr

.
maar ja blij handel he.
