Pagina 54 van 99
Geplaatst: 01 mar 2009, 10:38
door rise and shine
Ik zou zeggen maak een testrit, (kijk uiteraard weer of hij niet al is warm gereden voordat je aankomt)
en let gewoon op de standaard dingen
Geplaatst: 01 mar 2009, 12:19
door Roberto.B
hoeveel km kun je rijden als je 45 rijd met 1j5 tank
Geplaatst: 01 mar 2009, 13:10
door paull
Tombo schreef:Omfelzen. Dus met een centerpons of drevel dat randje omslaan
hmm oke..klinkt lastig
Geplaatst: 01 mar 2009, 13:20
door PD
paull schreef:Tombo schreef:Omfelzen. Dus met een centerpons of drevel dat randje omslaan
hmm oke..klinkt lastig
gewoon worm wieltje in de kap doen dan kijken hoe het heveltje moet komen te zitten dan haal je het worm wieltje er uit, en het schroefje balletje er in, pak een bijtel en sla er een keer op en hij zit vast...
Geplaatst: 01 mar 2009, 14:11
door paull
PD schreef:paull schreef:Tombo schreef:Omfelzen. Dus met een centerpons of drevel dat randje omslaan
hmm oke..klinkt lastig
gewoon worm wieltje in de kap doen dan kijken hoe het heveltje moet komen te zitten dan haal je het worm wieltje er uit, en het schroefje balletje er in, pak een bijtel en sla er een keer op en hij zit vast...
I will try
Geplaatst: 01 mar 2009, 18:45
door Triforce
Roberto.B schreef:hoeveel km kun je rijden als je 45 rijd met 1j5 tank
licht aan je setup, met een f5btje kan je makkelijk 1 op 30 of 35 halen en met een fs1 cil kan je denk ik rond de 1 op 25 t/m 30 halen
maar ik denk zo'n 120 tot 150 km
Geplaatst: 01 mar 2009, 19:43
door Niels
Ik rijd met een F5B en een 2F2/1J5 tank en ik kan ongeveer 250 km rijden op 1 tank

Geplaatst: 02 mar 2009, 10:58
door paull
Triforce schreef:Roberto.B schreef:hoeveel km kun je rijden als je 45 rijd met 1j5 tank
licht aan je setup, met een f5btje kan je makkelijk 1 op 30 of 35 halen en met een fs1 cil kan je denk ik rond de 1 op 25 t/m 30 halen
maar ik denk zo'n 120 tot 150 km
een fs1 is zuiniger dan een f5b
Geplaatst: 02 mar 2009, 11:07
door PD
neehoor
Geplaatst: 02 mar 2009, 11:34
door Triforce
paull schreef:Triforce schreef:Roberto.B schreef:hoeveel km kun je rijden als je 45 rijd met 1j5 tank
licht aan je setup, met een f5btje kan je makkelijk 1 op 30 of 35 halen en met een fs1 cil kan je denk ik rond de 1 op 25 t/m 30 halen
maar ik denk zo'n 120 tot 150 km
een fs1 is zuiniger dan een f5b
oow echt niet, als je een ori f5b hebt en een goede afstelling kan die makkelijk 1:40 lopen en nog wel meer als je rustig rijdt.
Geplaatst: 02 mar 2009, 11:45
door nl-terror-poesje
past een rd koppeling in een fs1 ? 3 plaats..tandwiel verhouding fs1 = 19-74 en rd 19-68 wat ga ik hier van merken?
Geplaatst: 02 mar 2009, 11:52
door Tombo
Nee past niet, ik wilde het eigenlijk al zeggen in het verkoop topic. Enige manier is om dat huis waar de platen in liggen vast te klinken/bouten op zo'n FS1 tandwielding. Je moet dan wel je carter wat bijwerken (die is te klein voor een 3-plaats koppeling)
Geplaatst: 02 mar 2009, 11:57
door nl-terror-poesje
ok dus als ik dan toch bezig ben beter een am6 gevalletje erin ?
Geplaatst: 02 mar 2009, 13:09
door paull
Triforce schreef:paull schreef:Triforce schreef:Roberto.B schreef:hoeveel km kun je rijden als je 45 rijd met 1j5 tank
licht aan je setup, met een f5btje kan je makkelijk 1 op 30 of 35 halen en met een fs1 cil kan je denk ik rond de 1 op 25 t/m 30 halen
maar ik denk zo'n 120 tot 150 km
een fs1 is zuiniger dan een f5b
oow echt niet, als je een ori f5b hebt en een goede afstelling kan die makkelijk 1:40 lopen en nog wel meer als je rustig rijdt.
Ik had het eigelijk over immi, als ik kijk naar het verbuik van die van timon ligt dat veel hoger dan het verbruik van mijn fs1. Maar je kan het misschien wel niet uitmaken omdat elke cylinder erg kan verschillen, plus je sproeier maat, grootte van carb, snelle schijf enz.

Geplaatst: 02 mar 2009, 14:03
door PD
membraam blok is veel zuiniger als een schijf blok
