Deze vraag gaat over een niet fs1 (Een garelli om precies te zijn). Deze jongen brengt mij heel vaak naar school, maar als ik er te lang mee rij, dan gaat hij sputteren, carburateur "back fire" en vaak op het einde het muuuuaaaaahhhhhh geluid. Deze doet het dan ff niet, ren je daarna kei hard dan kan je hoog toerig doorijden, maar heel snel volgt weer het muuuaaaaaahhhhhh geluid, enz. Setup: Snelle 50cc, 19mm bing met powerfilter, homoet uitlaat, 4 bak en Bosch onsteking, die geloof ik tussen de 1,8mm en 2,0 mm staat. Ik heb alle carb setting nog niet echt gecheckt, maar hij rijd wel (maar niet lang (niet langer dan 20 min)). Deze brommer is echt een toeren janker

en gaat denk ik 80, ik weet het niet precies omdat ik het nooit gemeten heb. Wat is de algemene theorie hiervan? Wat kan er in het algemeen mis mee zijn qua afstelling?

Het gekke is dat hij de volgende dag het altijd weer doet. Om (koud) te starten moet ik flink de vlotter laten overlopen als 'handmatige' choke.
Joost
Alles wat ik wil is oud en ruig.