Monkeymadness schreef:dan zou het eerder een statief zijn, met een camera met zelfontspanner en sjoerd zelf op de motorkap
met zo'n mooie vrouw erbij?
maar heb ook wel plannen waar ik zelf wel tegen m'n auto leun of op de kap zit idd andere plannen moet ik even een goede plek voor vinden, en eentje hard sneeuwen
maar plannen zijn wel een beetje zoals in die tijdschriften.
auto op verlaten fabrieksterein ofzo, liefst een verhoging zodat ik hem tegen de rand kan zetten en laag perspectief heb. staat dan ook mooi als ik er tegen aan leun.
auto onder een (brandende) lantaarnpaal, wel verkeer langs laten rijden en door gebruik van een lange sluitertijd dan alleen als strepen licht tonen.
weet ook wel een mooie foto bij een dijk waar de zon 's ochtende echt perfect staat, zeker als het een beetje mistig is.
en ik wil nog iets rally achtigs in de sneeuw maken, dus het liefst als het keihard sneeuwt in het donker met licht dat je er echt zo doorheen zien schijnen.
heb nog wel meer plannen, weet igg wel dat het lang duurt voor ik echt de foto's krijg die ik wil. ik ben ook wel iemand die zo een kwartier of soms nog veel langer aan de perfecte foto aan het kloten is.
en daarna ook in photoshop natuurlijk (maar dat hoort gewoon bij het maken van een goede foto vind ik zelf)
Wist je dat vanmorgen op fiets op weg naar school
Wist je dat sneeuw op fietspad
Wist je dat scooter toeterde Wist je dat ik aan de kant ging
Wist je dat toen ik omkeek hij net flikkerde xD