Pagina 55 van 101
Geplaatst: 05 nov 2011, 23:46
door marco
Die zat echt vast

Geplaatst: 06 nov 2011, 00:07
door NIX
Ik heb laatste een verneukte vliegwiel draad met een dremel voor de helft weggefreesd tot de trekker er weer in wilde. Was nog iets van 4 slagen mee te maken wat blijkbaar voldoende was.
Geplaatst: 07 nov 2011, 20:41
door the_destroyers
Waar op het forum vind je alle kleurencodes?
Ik vind het niet met de zoekfuncties.

Geplaatst: 07 nov 2011, 20:51
door marco
Geplaatst: 07 nov 2011, 20:53
door Twowheeler
laat nix het maar niet lezen

Geplaatst: 07 nov 2011, 20:58
door the_destroyers
bedankt Marco, ik was het vergeten.
Geplaatst: 07 nov 2011, 22:52
door nieknatuurlijk
nix is te stom om te vragen

Geplaatst: 08 nov 2011, 00:01
door NIX
Nix komt straks iemand onder zijn reet trappen.
Geplaatst: 08 nov 2011, 11:13
door bajaboy
pas op NIX straks vind het lekker

Geplaatst: 14 nov 2011, 15:41
door Swizzer
Welke kabels lopen door welke kabelhouders?
Ik heb er een bij de voorvork rechts, een onder de tank, en dan zitten er op het grote 2RU filter ook nog een soort kabelgootjes.
Geplaatst: 14 nov 2011, 20:44
door Niels
Ik geloof dat die op het filter voor de gaskabel en oliepompkabel zijn, die onder de tank voor je koppelingskabel en die bij de voorvork voor je voorremkabel.
Als je een schijfrem hebt dan zit er een groter beugeltje op waardoor de remslang gaat.
Geplaatst: 14 nov 2011, 21:55
door marco
Op het luchtfilter zit ook nog een beugeltje voor de bougiekabel.
Geplaatst: 14 nov 2011, 21:57
door bajaboy
sommige luchtfilters hebben 2 van die haakjes ook een voor de gaskabel geloof ik
Geplaatst: 15 nov 2011, 19:12
door Jeti
bajaboy schreef:sommige luchtfilters hebben 2 van die haakjes ook een voor de gaskabel geloof ik
Ze hadden er ooit allemaal twee, maar die zijn bij bijna allemaal afgebroken.
Geplaatst: 16 nov 2011, 19:13
door koppel
twee stellingen (kan overigens zo zijn dat de onderwerpen al eens besproken zijn) :
1. zou het kunnen zijn dat het schijfcarter, huis en de schijf zelf dermate versleten zijn dat de zaak niet meer goed afsluit waardoor onder- en overdruk in het carter niet voldoende gerealiseerd kunnen worden? Je ziet vaak wel slijtsporen, wat zullen de toleranties zijn (minimale dikte van de schijf)?
2. staat de aanduiding DX alleen voor de schijfrem of voor een luxere uitvoering van de FS1? ik heb partslist begin jaren 70 voor de FS1 DX, komt geen schijfrem in voor, de DX uitvoering was met de Beumer tank.
Wie weet meer?