Geplaatst: 08 mei 2008, 17:01
wat je met die uitlaat poort doet mag je ook is bij mij komen doen 

Powered by Weduwe.IT
https://fs1forum.com/
Tombo schreef:Jepik weet niet wat je precies hebt gedaan maar hij loopt echt hard
De cilinderkop is overigens een standaard K-Star cilinderkop, die heb ik nu ook op de mijne zitten.
Zo zie je maar weer dat met een goede expansieuitlaat het vermogen valt of staat bij een 2-takt motor
Tombo schreef:Jepik weet niet wat je precies hebt gedaan maar hij loopt echt hard
De cilinderkop is overigens een standaard K-Star cilinderkop, die heb ik nu ook op de mijne zitten.
Zo zie je maar weer dat met een goede expansieuitlaat het vermogen valt of staat bij een 2-takt motor
rise and shine schreef:Vandaag nieuwe tandwielen en een ketting dr onder gebeunt, nu is eindelijk dat raare geratel weg
Riemer schreef:Tombo schreef:Jepik weet niet wat je precies hebt gedaan maar hij loopt echt hard
De cilinderkop is overigens een standaard K-Star cilinderkop, die heb ik nu ook op de mijne zitten.
Zo zie je maar weer dat met een goede expansieuitlaat het vermogen valt of staat bij een 2-takt motor
de kop is wel wat afgevlakt.
trouwens, weet je wat het leukst is?
die cilinder is een k-star van 25 euroen een 13 euro zuigertje
![]()
ik heb er een iets verbreede en verhoogde uitlaatpoort van gemaakt, en de spoelpoorten gaan op gelijk tijdstip open, dat is alles, en hij is 0.5mm opgeboord.
en de inlaatpoort in het blok, en de schijf is ook redelijk maximaal groot.
had die uitlaat er een paar dagen voor de meeting op gedaan, nu moet ik verplicht volgend jaar ook komen
Triforce schreef:Riemer schreef:Tombo schreef:Jepik weet niet wat je precies hebt gedaan maar hij loopt echt hard
De cilinderkop is overigens een standaard K-Star cilinderkop, die heb ik nu ook op de mijne zitten.
Zo zie je maar weer dat met een goede expansieuitlaat het vermogen valt of staat bij een 2-takt motor
de kop is wel wat afgevlakt.
trouwens, weet je wat het leukst is?
die cilinder is een k-star van 25 euroen een 13 euro zuigertje
![]()
ik heb er een iets verbreede en verhoogde uitlaatpoort van gemaakt, en de spoelpoorten gaan op gelijk tijdstip open, dat is alles, en hij is 0.5mm opgeboord.
en de inlaatpoort in het blok, en de schijf is ook redelijk maximaal groot.
had die uitlaat er een paar dagen voor de meeting op gedaan, nu moet ik verplicht volgend jaar ook komen
waar haal je die k-star cilinder vandaan?? ik heb hem nog nergens kunnen vinden
jonnotje schreef:Triforce schreef:Riemer schreef:Tombo schreef:Jepik weet niet wat je precies hebt gedaan maar hij loopt echt hard
De cilinderkop is overigens een standaard K-Star cilinderkop, die heb ik nu ook op de mijne zitten.
Zo zie je maar weer dat met een goede expansieuitlaat het vermogen valt of staat bij een 2-takt motor
de kop is wel wat afgevlakt.
trouwens, weet je wat het leukst is?
die cilinder is een k-star van 25 euroen een 13 euro zuigertje
![]()
ik heb er een iets verbreede en verhoogde uitlaatpoort van gemaakt, en de spoelpoorten gaan op gelijk tijdstip open, dat is alles, en hij is 0.5mm opgeboord.
en de inlaatpoort in het blok, en de schijf is ook redelijk maximaal groot.
had die uitlaat er een paar dagen voor de meeting op gedaan, nu moet ik verplicht volgend jaar ook komen
waar haal je die k-star cilinder vandaan?? ik heb hem nog nergens kunnen vinden
ik heb ook een k-star cilinderkop.. bij yamahafs1.com vandaan geloof ik...
Triforce schreef:dat is de eigenschap van een Z1 cilinder die heeft onderin niks maar bovenin dus alles
en trouwens een kleine sproeier voor een Z1, ik stop er ongeveer 190 sproeier in bij mijn Z1 60cc
pee67 schreef:Triforce schreef:dat is de eigenschap van een Z1 cilinder die heeft onderin niks maar bovenin dus alles
en trouwens een kleine sproeier voor een Z1, ik stop er ongeveer 190 sproeier in bij mijn Z1 60cc
Ik had er ook een 190 sproeier in gehad, maar dan ging hij aan het viertakten