Hij draait nu op zo'n 120 kW en tegen de 500 Nm koppel.
Doel is rond de 170 kW (~250 pk) en 600 Nm koppel. Meer kan altijd natuurlijk, maar hiermee moeten we het ook een heel eind kunnen redden Blok is dan volledig standaard op een grotere turbo en motormanagement na (en de koeling is natuurlijk zwaar geupgrade).
Een Bowler Nemesis heeft maar 280 pk ofzo (niet eens dacht ik) en daar ligt een +4 liter V8 benzine in ofzo. Wij ehbben 2.5 liter met bijna evenveel PK, maar met veel meer koppel (straks dan). Je hebt meer aan koppel in de woestijn dan aan PK.
De oude fabrieksmitsubishi (Tonny van Deijne heeft die nu) heeft ook maar rond de 250/300 pk.
W8, net opgezocht, de oude Dakar-auto's van Tonny van Deijne hebben 280 pk uit een 4 liter benzine
Turbo die er nu op zit is nog standaard, alleen is het allemaal over een breder gebied uitgesmeerd nu Ik weet het exacte vermogen ook niet want ze zijn elke dat wel bezig met dat motormanagement Maar als je er in zit, en je rijd met een vaartje van tegen de 80 tegen zo'n bult op, gaat het best rap
<object> <param> <param> <param> <param> <param> <param> <embed></embed></object><noscript>Klik hier om het <a href="http://www.garagetv.be/video-galerij/toeterken/FAIL_.aspx">video filmpje</a> te bekijken</noscript>