dat ik vandag alleen nog aardrijkskunde heb en morgen nederlands literatuurmondeling en economie
en dat ik daarna eindelijk eens ga zorgen dat mn schijfrem erop komt
Hmm bekend fenomeen Wat me tegen zit, dat m'n Cosmos model niet werkt in SolidWorks Dat is het laatste onderdeel wat ik moet doen voor m'n tentamenvervangen opdracht voor een vak hier. Een wielophanging analyseren en doorrekenen
Tombo schreef:Hmm bekend fenomeen Wat me tegen zit, dat m'n Cosmos model niet werkt in SolidWorks Dat is het laatste onderdeel wat ik moet doen voor m'n tentamenvervangen opdracht voor een vak hier. Een wielophanging analyseren en doorrekenen
Ik heb de 2009 Office versie met alles werkend, neem maar een keer een externe disk ofzo mee als je hier komt
dat ik vandaag naar de tandarts moest en 2 gaatjes heb laten vullen en dat die 1 oude vulling hebt bijgewerkt. heel me bek voelt scheef van de verdoving.
Tombo schreef:Hmm bekend fenomeen Wat me tegen zit, dat m'n Cosmos model niet werkt in SolidWorks Dat is het laatste onderdeel wat ik moet doen voor m'n tentamenvervangen opdracht voor een vak hier. Een wielophanging analyseren en doorrekenen
Ik heb de 2009 Office versie met alles werkend, neem maar een keer een externe disk ofzo mee als je hier komt
Ligt niet aan de software, maar aan m'n model. maar het werkte al