Wist je dat topic 9
-
- Tombo is mijn testpiloot
weet je dat er veeeel te veeeeel of topic.
word er gek van .
zeker 50 soms wel 100 per dag.
gaat nergens meer over.
vanavond zo goed als niets over een fs1
het is hoofdzakelijk een fs1 forum
word er gek van .
zeker 50 soms wel 100 per dag.
gaat nergens meer over.
vanavond zo goed als niets over een fs1

het is hoofdzakelijk een fs1 forum
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- marco
- Sheriff of the Posbank
- NIX
- 10000km gereden
Ik heb gisteren 1 en vandaag 2 erg weerbarstige FS1 blokjes opengetrokken. Aan allemaal mankeert e.e.a. maar uiteindelijk gaat er een FS1 5-bakblokje met Gino koppeling uit geboren worden. Vandaag moest ik 4 koppen van blokboutjes losboren en uiteindelijk brak 1 restant af dat ik moest uitboren en een heliciol zetten. Het schoonhakken kostte ook behoorlijk wat tijd. Ik kwam o.a. een op zich gaaf carter tegen waar helaas een 'tuner' zich op had uitgeleefd en het inlaat gat tot buiten de schijf had uitgevijld. Ook aan het schijfhuis was gekloot, dat moet ik nog nakijken of het nog een klein beethe binnen de schijf valt. Niet dat ik niets anders heb liggen om erop te kunnen zetten, maar eeuwig zonde dat goede delen door ondeskung gepruts verkloot zijn. Ik kwam trouwens ook een 4-bakje tegen met geschroefd voortandwiel op korte as en een met holle schakelwals en vorken met splitpennen. Blijkbaar een oud bakje. En ik kwam een bruine uberslome schijf tegen. 1 van de blokjes die ik uit elkaar haalde had een genummers FS1 carter met de grootste happen eruit die ik ooit zag en uiteraard ook het blokbeugeloog helemaal eruit gebroken. De andere kant was gelukkig wel bruikbaar, ook al had ie al wat te lijden gehad van een eerdere 'monteur'. Wat ook leuk was, was een koppeling met oude grondplaat, dus met korte steuntjes voor de veren, maar dan wel de nieuwer type korte boutjes erin. Echt briljant. Het stalen koppelingshuis kon alle kanten op omdat men de koperen ring maar had weggelaten. Sommige mensen zouden van blokjes af moeten blijven.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
Jeti schreef:Yamaha rd50m schreef:wist je dat hier serieuze plannen om binnen de maand een hotrod project te hebben van 1927
Hoe vet is dat!!![]()
En de amazon ook nog?
Die garage van je zus komt echt aardig vol zo
uhu, amazon zeker hoor,
hotrod ga ik proberen dit weekend voor te kijken, maar kans is wel heel groot dat het lukt

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer: