Jeti schreef:Een 2f2 opbouwen en je paarse weg.. waarom?
Mischien wel omdat sommigen hier altijd minderwaardig doet over de hoge tank modellen.
Al lijkt johan me daar niet gevoelig voor Ik denk omdat hij van de winter wil knutselen jet en die paarse is klaar.
en geef toe jet zo een fs1 in elkaar knutselen is toch leuker dan een model vliegtuigje
in elkaar lijmen.
Na de 2f2 gaat de blauwe er uit en begint ie aan een sheriff samen met henk jan Of zeg ik nu iets heel verkeerds johan
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Mischien wel omdat sommigen hier altijd minderwaardig doet over de hoge tank modellen. Al lijkt johan me daar niet gevoelig voor Ik denk omdat hij van de winter wil knutselen jet en die paarse is klaar. en geef toe jet zo een fs1 in elkaar knutselen is toch leuker dan een model vliegtuigje in elkaar lijmen. Na de 2f2 gaat de blauwe er uit en begint ie aan een sheriff samen met henk jan Of zeg ik nu iets heel verkeerds johan
Beste Joske,
Ben je nou helemaal belazerd.....een sheriff Het kloptdat ik niet zo gevoelig ben, maar nu ga je toch een grens over (sorry Marco en de andere sheriff bezitters )
Het is nog helemaal niet gezegd dat de paarse weg gaat, alleen bij een goed bod ga ik er echt over na denken.
De blauw witte gaat nooit weg of het moet gedwongen zijn
En inderdaad is het knutselen het leukste van de hobby, alhoewel het met elkaar rijden ook tot mijn favorieten hoort.
Mischien wel omdat sommigen hier altijd minderwaardig doet over de hoge tank modellen. Al lijkt johan me daar niet gevoelig voor Ik denk omdat hij van de winter wil knutselen jet en die paarse is klaar. en geef toe jet zo een fs1 in elkaar knutselen is toch leuker dan een model vliegtuigje in elkaar lijmen. Na de 2f2 gaat de blauwe er uit en begint ie aan een sheriff samen met henk jan Of zeg ik nu iets heel verkeerds johan
Beste Joske, Ben je nou helemaal belazerd.....een sheriff Het kloptdat ik niet zo gevoelig ben, maar nu ga je toch een grens over (sorry Marco en de andere sheriff bezitters )
Het is nog helemaal niet gezegd dat de paarse weg gaat, alleen bij een goed bod ga ik er echt over na denken. De blauw witte gaat nooit weg of het moet gedwongen zijn
En inderdaad is het knutselen het leukste van de hobby, alhoewel het met elkaar rijden ook tot mijn favorieten hoort.
Persoonlijk vind ik de 74er paarse en de 75er groene en gele zeker tot de mooiste fs1,tjes behoren.
dus ja mij zul je niet horen zeggen dat je m weg moet doen.
maar het vergaren en het bouwen is zeker een van de leukere kanten van het fs1 bezitten en een 2f2 is een fs1 die prima bij jouw verzameling past dat jaar had ook mooie kleuren nouja de tank dan
Beste Joske, Ben je nou helemaal belazerd.....een sheriff Het klopt dat ik niet zo gevoelig ben, maar nu ga je toch een grens over (sorry Marco en de andere sheriff bezitters )
Het is nog helemaal niet gezegd dat de paarse weg gaat, alleen bij een goed bod ga ik er echt over na denken. De blauw witte gaat nooit weg of het moet gedwongen zijn
Persoonlijk vind ik de 74er paarse en de 75er groene en gele zeker tot de mooiste fs1,tjes behoren. dus ja mij zul je niet horen zeggen dat je m weg moet doen. maar het vergaren en het bouwen is zeker een van de leukere kanten van het fs1 bezitten en een 2f2 is een fs1 die prima bij jouw verzameling past dat jaar had ook mooie kleuren nouja de tank dan
Ik ga er toch een eigen slinger aangeven....iets van metallic diep tegen zwart paars aan ofzoiets
Bekijk madera violet eens dan van Bmw dat zijn eigenlijk 3 kleuren in een.
bij bewolkt weer blauw, in de volle zon paars en in de schemering zwart.
Als ik de rat toch ga mooi maken denk ik dat die ook deze kleur word met een
Nijmeegs vleugje natuurlijk
Cadeautje voor Edward besteld.. Nu nog een keer afspreken, of komt er nog een najaarsmeeting/bieravond ergens? Gino, jouw bestelling is ook de deur uit.
Jeti schreef:Cadeautje voor Edward besteld.. Nu nog een keer afspreken, of komt er nog een najaarsmeeting/bieravond ergens? Gino, jouw bestelling is ook de deur uit.
mooi dank je wel
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;