Zwepper schreef::lol: ja klopt zo'n plastic koffer
zit hem nu ff uit te proberen geluid wat er uit komt is niet eens echt slecht ofzo, voor die tijd vind ik het heel wat
Vriend van me heeft er ook 1. Die had levenslange garantie op de naald.. Wilde hij wel eens testen na 40 jaar Heeft ie mooi gratis een nieuwe naald gekregen uit USA ofzo.
Vet. Ik wil eigenlijk ook nog een platenspeler hebben, gewoon omdat het kan. Ik heb nu ook een draagbare cassettespeler van Philips/Aristona met van die grote tapes erop, is van m'n moeder geweest. Staat allemaal wazige muziek van Eric Clapton volgens mij op
Ik heb er net een aan Jurrien gegeven en m'n eigen moet ik nog aansluiten. Kwam een complete set bij en vorige maand m'n discman eindelijk weer gevonden.
Tombo schreef:Vet. Ik wil eigenlijk ook nog een platenspeler hebben, gewoon omdat het kan. Ik heb nu ook een draagbare cassettespeler van Philips/Aristona met van die grote tapes erop, is van m'n moeder geweest. Staat allemaal wazige muziek van Eric Clapton volgens mij op
Bandrecorder bedoel je Mooi spul is dat joh! Ik draai hier ook regelmatig lp's en singeltjes, erg leuk!